۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
چرا مطالبات برنج کاران شمال کشور پرداخت نمی شود؟
نماینده مردم علی‌آباد در مجلس:

چرا مطالبات برنج کاران شمال کشور پرداخت نمی شود؟

نوروزی، نماینده مردم علی آباد در مجلس یازدهم از مسئولان دولتی خواست تا براساس قانون مطالبات برنج کاران استان های شمالی کشور را پرداخت کند.

به گزارش بازار، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصول ۳ و ۵۳ قانون اساسی گفت: کلیه دریافت های دولت در حساب های خزانه متمرکز و بنا بر اعتبارات مصوب به موجب قانون صورت می گیرد. ما در قانون بودجه ۱۴۰۲ مبلغ ۱۰۳ هزار میلیارد تومان به عنوان پول گندم در نظر گرفتیم، اما هم اکنون موعد کشت دوم رسیده، اما هنوز مطالبات کشاورزان پرداخت نشده است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم ضمن قدردانی از توجه رئیس مجلس به وضعیت کشاورزان کشور ادامه داد: این موضوع مربوط به رشد تولید است و نباید بدان بی توجهی شود، ضمن اینکه موضوع مربوط به کشت برنج در استان های شمالی هم در برنامه ششم توسعه آمده بود و هم در برنامه هفتم توسعه بدان اشاره شده است.

وی خطاب به معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: ما براساس تایید کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به آقای نیکبخت رأی اعتماد می دهیم، اما تفنگ بدون فشنگ نمی شود، ضمن اینکه لازم است سیاست الگوی کشت و اجرای برنامه هفتم توسعه به طور جدی مورد حمایت دولت قرار گیرد.

کد خبر: ۲۲۶٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha