انتظار بخش خصوصی، تعامل قدرتمند اتاق دهم با دولت برای بهبود فضای کسب‌وکار است
رئیس اتاق بوشهر:

انتظار بخش خصوصی، تعامل قدرتمند اتاق دهم با دولت برای بهبود فضای کسب‌وکار است

رئیس اتاق بوشهر می‌گوید: مهم‌ترین انتظار فعالان بخش خصوصی از اتاق دهم و هیات رئیسه جدید اتاق ایران، تعامل قدرتمند با دولت با هدف بهبود فضای کسب‌وکار و رفع محدودیت‌های داخلی است.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، خورشید گزدرازی رئیس اتاق بوشهر با اشاره به مشارکت بالای هیات نمایندگان اتاق ایران در انتخابات هیات رئیسه، گفت: این مشارکت نشان می‌دهد که بخش خصوصی با حساسیت و مسئولیت‌پذیری مسائل مربوط به خود را دنبال می‌کند و به همین اندازه نیز به دنبال اعتلای اقتصاد کشور است.

گزدرازی، افزود: استفاده از ظرفیت‌های اتاق ایران برای حل مسائل و مشکلات فضای کسب‌وکار در بخش‌های مختلف باید در اولویت اقدامات هیات رئیسه جدید قرار بگیرد.

او با اشاره به اینکه شرح وظایف بخش خصوصی و جایگاه اتاق ایران به عنوان مشاور سه قوه در قوانین مختلف تصریح شده است، گفت: انتظار ما این است که هیات رئیسه اتاق ایران در تعامل با دولت متناسب با این جایگاه قانونی مناسبات خود را پیش ببرد تا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود. باید موانع و ممنوعیت‌هایی که باعث آسیب به حوزه‌های کسب‌وکار، تولید و صادرات می‌شود را با صدای بلند و به شکل کارشناسی شده بیان کنیم.

رئیس اتاق بوشهر ادامه داد: این تعامل اگر به درستی برقرار شود، هم می‌توانیم مشاور خوبی برای دولت باشیم و هم شرایط را برای فعالیت بخش خصوصی بیشتر از قبل فراهم خواهیم کرد.

گزدرازی گفت: انتظار ما از هیات رئیسه جدید این است که با قوای سه‌گانه ارتباط خوبی برقرار کرده و در مقام مشاور قدرتمند قوای سه‌گانه ظاهر شود و از این طریق، برای رفع محدودیت‌های داخلی که فضای کسب‌وکار را به شدت تحت تأثیر قرار داده، رایزنی و همکاری کند.

به گفته او، این مهم‌ترین خواسته بخش خصوصی است؛ چراکه اگر مشورت‌های اجرایی و عملیاتی بررسی شده و اطلاعات دقیقی به دولت ارائه شود، هم دولت در اقداماتش موفق خواهد شد و هم بخش خصوصی در جایگاه واقعی خود خواهد ایستاد.

کد خبر: ۲۲۶٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha