۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
نشست مشترک با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مالیاتی پیرامون مشکلات اصناف برگزار می‌شود
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

نشست مشترک با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مالیاتی پیرامون مشکلات اصناف برگزار می‌شود

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امشب با وزیر اقتصاد به منظور برگزاری نشست مشترک هیات رییسه اتاق اصناف و رییس سازمان مالیاتی با هدف بررسی مشکلات مربوط به اظهارنامه‌های مالیاتی سال۱۴۰۲ نشستی را برگزار می کند.

به گزارش بازار، محمدرضا پورابراهیمی در رابطه با نشست با وزیر اقتصاد و رییس سازمان مالیاتی، گفت: با توجه به مراجعات مکرر مسئولان واحدهای صنفی در سراسر کشور به اعضای کمیسیون اقتصادی و پیرو نشست اینجانب در برخی استان‌ها به ویژه استان کرمان با نمایندگان واحدهای صنفی، در زمینه طرح مشکلات و مسائل مربوط به نحوه رسیدگی به اظهارنامه مالیاتی سال جاری و با توجه به مشکلات پیش آمده، گلایه‌های واحدهای صنفی، دغدغه های مطرح شده و مشکلاتی که در حوزه پرداخت مالیات وجود دارد امروز با وزیر اقتصاد در صحن علنی صحبت کردیم و موضوع نشست مشترک با اتاق اصناف مورد توافق قرار گرفت.

نماینده مردم کرمان راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این توافق مقرر شد؛ امشب این نشست برای بررسی مشکلات مالیاتی اصناف سراسر کشور در وزارت اقتصاد برگزار شود.

پورابراهیمی افزود: قرار است در این نشست نمایندگانی از کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، هیات رییسه اتاق اصناف، رییس سازمان امور مالیاتی و وزیر اقتصاد و معاونان وی حضور داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مشکلات مربوط به واحدهای صنفی کشور بتوان امشب توافق کارشناسی در ارتباط با مشکلات اجرایی قانون مودیان فروشگاهی در ارتباط با نحوه محاسبه مالیات فعالان اقتصادی و واحدهای صنفی سراسر کشور اتخاذ شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نتایج نشست مشترک هیات رییسه اتاق اصناف با رییس سازمان مالیاتی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی با هدف بررسی مشکلات مربوط به اظهارنامه‌های مالیاتی سال ۱۴۰۲ پس از برگزاری نشست اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۶٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha