۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
همسان سازی حقوق بازنشستگان همچنان مورد غفلت دولت است
نماینده مردم زابل در مجلس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان همچنان مورد غفلت دولت است

سرگزی، نماینده مردم زابل در مجلس از عدم انجام همسان سازی حقوق بازنشستگان در کشور انتقاد کرد.

به گزارش بازار، محمد سرگزی نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از آقای رئیس جمهور بابت معرفی آقای نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس تشکر می کنم و از همکاران محترم درخواست دارم با توجه به برنامه های ارائه شده و سوابق درخشان ایشان، مورد اعتماد نمایندگان مردم قرار بگیرد.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای رئیس جمهور؛ چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان مورد غفلت دولت است. وزیر کشور، قرار بود منابع حاصل از طرح فروش سوخت مرزنشینان به مردم سیستان تعلق بگیرد، اما با گذشت چند ماه هنوز این اتفاق نیفتاده است. همچنین با احداث دیوار مرزی سیستان، چندصد هکتار از اراضی کشاورزی در آن سوی دیوار قرار گرفته و اکنون به بهانه های واهی تردد کشاورزان به آنطرف دیوار ممنوع شده، آیا این اقدام خلاف حقوق اولیه مالکان این اراضی نیست؟

وی افزود: آقای وزیر، به نظر شما آرد با سرانه ۶ کیلوگرم برای روستاهای سیستان عادلانه است؟ آیا این ظلم نیست که مردم از آرد هم در مضیقه باشند؟ همچنین باید خطاب به وزیر نیرو بگویم نوسان و افت فشار برق در منطقه سیستان که آب هم ندارد، ظلم بزرگی است، لذا باید پاسخگو باشید، چرا سازمان توانیر مشکل را حل نمی کند.

کد خبر: ۲۲۶٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha