۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
 سی و سومین همایش بانکداری اسلامی برگزار می‌شود| اعلام فراخوان مقاله

سی و سومین همایش بانکداری اسلامی برگزار می‌شود| اعلام فراخوان مقاله

سی‌وسومین همایش بانکداری اسلامی مطابق سنوات گذشته و مقارن با هفته بانکداری اسلامی، ۸ و ۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، علاقه‌مندان و صاحبنظران علمی تا ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲ مهلت دارند نسبت به ارسال اصل مقالات خود، در خصوص موضوع و اولویت‌های همایش طبق فراخوان اعلامی به دبیرخانه همایش (موسسه عالی آموزش بانکداری ایران)، اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که در همایش سال جاری صاحبنظران، پژوهشگران، خبرگان بانکی، اساتید و دانشجویان می‌توانند مقالات علمی خود را درخصوص موضوع بانکداری اسلامی و با اولویت‌های «علل ناترازی بانک‌ها و راه‌های برون رفت از آن» و «هدایت اعتباری و رشد بدون تورم» به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

خاطر نشان می‌شود، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارسال و پذیرش مقاله به پرتال سی‌وسومین همایش بانکداری اسلامی به آدرس conference.ibi.ac.ir مراجعه کنند.

 سی و سومین همایش بانکداری اسلامی برگزار می‌شود| اعلام فراخوان مقاله

گفتنی است همایش سالیانه بانکداری اسلامی، در هفته بانکداری، مقارن با تصویب قانون عملیات بانکداری بدون ربا، طی سی و دو سال گذشته برگزار شده و این همایش فرصت مناسبی برای بسط دانش بانکداری، تضارب افکار بین صاحب نظران داخلی و خارجی و هم افزایی میان آنان است. مخاطبان اصلی این همایش، مدیران، کارشناسان ارشد نظام مالی و بانکی کشور و اندیشمندان حوزه و دانشگاه هستند. علاوه بر این آخرین دستاوردهای مطالعات و پژوهش‌ها در حوزه علوم بانکداری و مالی اسلامی در قالب سخنرانی، ارائه مقاله و میزگرد تخصصی در این رویداد ارائه می‌شود. لازم به توضیح است دستاوردهای علمی همایش، همه ساله به صورت کتاب مجموعه مقالات و سخنرانی‌ها در اختیار عموم علاقمندان قرار گرفته که مرجع ارزشمندی برای مطالعات و پژوهش‌های آتی است.

کد خبر: ۲۲۶٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha