۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
گرانی مسکن ارتباطی با مشاوران املاک ندارد
عضو اتحادیه مشاوران املاک گرگان:

گرانی مسکن ارتباطی با مشاوران املاک ندارد

گرگان- صفری پور، عضو اتحادیه مشاوران املاک گرگان گفت: گرانی بازار مسکن وابسته به عوارض شهرداری، دستمزد کارگر و مصالح ساختمانی است و این ارتباطی با مشاوران املاک ندارد.

علی اکبر صفری پور در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: شغل مشاور املاک نه در ایران که در کل دنیا مرسوم است با این تفاوت که تمام تصمیمات اعم از قیمتگذاری، نقل و انتقالات را در سایر کشورها مشاوران املاک انجام می دهند اما در ایران اینگونه نیست.

عضو اتحادیه مشاوران املاک گرگان با بیان اینکه مشاوران املاک فقط پیشنهاد فروشنده را به مبلغ درخواستی خریدار نزدیک می کند، افزود: این صنفی هیچ نقشی در گرانی بازار مسکن ندارد.

وی ضمن یادآوری این نکته که درحال حاضر با رکود در حوزه مسکن مواجه هستیم، اضافه کرد: در چنین شرایطی مشاوران املاک قادر به تغییر در بازار اعم از گرانی یا ارزانی مسکن نیستند بنابراین فعالیت این صنف ارتباطی با تورم ایجاد شده در بازار مسکن ندارد.

او معتقد است، گرانی بازار مسکن وابسته به عوارض شهرداری، دستمزد کارگر و مصالح ساختمانی است که این ارتباطی با مشاوران املاک ندارد.

عضو اتحادیه مشاوران املاک گرگان در خاتمه یادآور شد: مشاوران املاک همواره در زمان معاملات تلاش می کنند تا قیمت ملک به مبلغ مورد نیاز خریدار نزدیک شود که این با گرانی قیمت مسکن توسط مشاوران املاک همخوانی ندارد.

کد خبر: ۲۲۶٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha