۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
معلمان شاغل در سازمان نوسازی شامل رتبه بندی می‌شوند| موانع مدرسه‌سازی باید برطرف شود
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

معلمان شاغل در سازمان نوسازی شامل رتبه بندی می‌شوند| موانع مدرسه‌سازی باید برطرف شود

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نشست مشترک امروز کمیسیون با خیرین مدرسه ساز و رئیس سازمان نوسازی مدارس، گفت: در نشست امروز در خصوص رتبه بندی معلمان شاغل در سازمان نوسازی بحث شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمدحسین فلاحی در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۸ خرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: پس از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون، میزبان جمعی از خیرین مدرسه ساز و رئیس و معاونان سازمان نوسازی مدارس بودیم که در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی آن سازمان گزارشی به اعضا ارائه شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ابتدای جسله خیرین مدرسه ساز به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و خواستار رفع موانع برای توسعه فرهنگ مدرسه سازی شدند، ادامه داد: در ادامه رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس گزارشی به اعضا ارائه کرد که بر این اساس عنوان شد، ۸۰ درصد مدارس کشور نوسازی شده و سایر مدارس نیز نیاز به نوسازی دارد.

وی یادآور شد: یکی از پیشنهادات مهم مطرح شده در نشست امروز این بود که پیشنهاد تهاتر برای سازمان نوسازی در نشست سران قوا رد نشود تا از این طریق بخشی از هزینه‌های سازمان تأمین شود.

فلاحی افزود: رتبه بندی نیروهای شاغل در سازمان نوسازی مدارس که حدود یک هزار نفر هستند با وجود اینکه این نفرات معلم بوده ولی رتبه بندی برای آن‌ها صورت نگرفته که یکی از ضرورت‌های پیش رو است که طبق قانون باید رتبه بندی شوند. از سوی دیگر سازمان نوسازی نیاز به نیروهای جدید دارد تا بتواند امور خود را پیش ببرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: ۷۰ درصد دانشگاه فرهنگیان کد تخریب دارد که نیازمند توجه بوده همچنین در زمینه تجهیز مدارس نیز باید اقدامات مهمی صورت گرفته به ویژه در بحث آموزش‌های مهارتی هنوز زیرساخت‌های آن در هنرستان‌ها ایجاد نشده است.

کد خبر: ۲۲۶٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha