۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
وزیر پیشنهادی کشاورزی سوابق و تجربیات مدیریتی بالایی دارد
رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان آذربایجان شرقی:

وزیر پیشنهادی کشاورزی سوابق و تجربیات مدیریتی بالایی دارد

تبریز- فرجی آزاد، رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: وزیر پیشنهادی کشاورزی سوابق و تجربیات مدیریتی بالایی دارد.

هادی فرجی آزاد در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: مدیریت عالی بخش بسیارمهم وحساس کشاورزی که تامین کننده امنیت غذایی کشور است در این مقطع زمانی نیازمند ایثار و ازخودگذشتگی مردانی است که در سنگر تولید دل در گرو، توسعه بخش کشاورزی، تأمین امنیت غذایی ، مدیریت هوشمندانه، دانش بنیان و معتقد به نقش‌آفرینی تشکل‌های بخش کشاورزی دارد.

وی سپس در خصوص «محمد علی نیکبخت» که گزینه تصدی وزارت جهاد کشاورزی است، ادامه داد: از نمایندگان مجلس انقلابی به ویژه نمایندگان استان آذربایجان شرقی که درک بسیار بالایی از وضعیت بخش کشاورزی داشته و همواره برای حل مشکلات این بخش تلاش نموده اند درخواست داریم با رای قاطع و بالا، فرصت بهره‌مندی از خدمات شایسته ایشان را در جایگاه مسئولیت این وزارتخانه مهم و حیاتی فراهم نمایند.

فرجی آزاد افزود: آقای نیکبخت با سوابق ارزشمند اجرایی به عنوان یک نیروی پاکدست ،جهادی و انقلابی، تجربیات ارزنده‌ای را در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دارد و در تمام رده های این وزارتخانه از جمله ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان, معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و بعنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران فعالیت داشته و اثبات کرده که از توانایی راهبردی برای مدیریت تحول آفرین بخش کشاورزی برخوردار است.

وی گفت: تدوین ۱۴ اقدام اساسی تحول آفرین محمدعلی نیکبخت گزینه پیشنهادی جهادکشاورزی به مجلس شورای اسلامی، با توجه به اسناد بالادستی در تدوین برنامه راهبردی تحول کشاورزی از جمله سند چشم انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴، سیاست‌های کلی نظام در بخش کشاورزی، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول دولت مردمی تهیه و تدوین شده است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به سوابق و تجربیات مدیریتی و اشرافیتی که آقای نیکبخت به ماموریت‌های وزارتخانه دارد انتظار می‌رود با رای قاطع نمایندگان هر چه زودتر این وزارتخانه راهبردی تعیین تکلیف و برنامه‌های تحولی آن آغاز شود.

وی گفت: کشاورزان خطه زرخیر آذربایجان شرقی انتخاب محمد علی نیکبخت بعنوان بهترین گزینه پیشنهادی برای وزارت جهاد کشاورزی به تحقق اهداف عالی بخش کشاورزی و رهایی کشور از معضلات ایجادشده در تامین نهاده های کشاورزی و تداوم خودکفایی محصولات اساسی کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور را انتخاب اصلح می دانیم.

کد خبر: ۲۲۶٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha