۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
اجرای ۳۳ پروژه مسکن روستایی در استان بوشهر|۶۱ درصد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شدند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

اجرای ۳۳ پروژه مسکن روستایی در استان بوشهر|۶۱ درصد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شدند

بوشهر- مقدم مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر از اجرای ۳۳ پروژه مسکن روستایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون ۶۱ درصد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده‌اند.

علیرضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین مسکن برای اقشار محروم استان بوشهر از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم است و با راهبری استاندار شاهد احداث مسکن در نقاط مختلف استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن در یکسال اخیر افزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به ۴۴۰۰ واحد مسکونی روستایی از اقدامات موثر در این راستاست.

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر از پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض مسکن محرومان در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار با همکاری سازمان برنامه و بودجه و استانداری محقق شده است.

مقدم به کمک‌های بلاعوض مناطق سیل زده استان اشاره کرد و یادآور شد: این کمک‌ها با مبلغ ۱۴ میلیارد تومان انجام شد.

وی از مقاوم سازی ۶۱ درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: مقاوم‌سازی واحدهای روستایی کماکان تداوم دارد.

مقدم گفت: ایمن سازی ۳۶ روستا در برابر سیلاب با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی نیز در سال جاری محقق شد.

وی از ثبت نام ۳۲ هزار متقاضی در سامانه ملی مسکن در ۳۵ شهر استان بوشهر خبر داد و افزود: تکمیل واحدهای در دست اجرا مورد توجه و تاکید قرار دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: افتتاح پروژه نهضت ملی مسکن ۸۴ واحدی خورموج با حضور رئیس جمهور و افتتاح ۶۸ واحدی دیر و ۸۲ واحدی کنگان بصورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور نیز از دیگر اقدامات این مجموعه است.

مقدم از تخصیص پروژه ۳۱۰۰ واحدی در قالب ۳۳ پروژه در ۹ شهرستان استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای تکمیل این پروژه‌ها بهره می‌بریم.

کد خبر: ۲۲۶٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha