۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کارخانه‌های چوکا و هپکو گیلان احیا می شود
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

کارخانه‌های چوکا و هپکو گیلان احیا می شود

رشت- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان این که قرارگاه احیای کارخانه چوکا تشکیل می شود، گفت: همچنین شرکت هپکو نیز احیا می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، میرهاشم موسوی با اشاره به در نظرگرفتن برنامه عملیاتی و زمانبندی شده برای کارخانه صنایع کاغذ و چوب ایران "چوکا" گفت: قرارگاه احیاء این کارخانه و صنایع مرتبط نیز تا ۱۵ روز آینده تشکیل خو اهد شد.

موسوی اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه احیاء کارخانه چوکا، افرادی را معرفی خواهم کرد و همه اختیارات به یک فرد واگذار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرتفع نشدن مشکلات کارخانه چوکا به ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته برمی گردد و احیاء شرکت چوکا ضمن سادگی به یقین سختی هایی خواهد داشت و مشکل فقط مساله پول نیست.

وی درباره پیچیدگی‌های احیاء کارخانه چوکا اظهار کرد: سختی و پیچیدگی احیاء کارخانه چوکا به این معنی است که باید اراده‌ای برای این کار وجود داشته باشد و به طور طبیعی باید با اراده قوی و توانایی برای این مهم تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اضافه کرد: تعهد می کنم با تعریف مدلی برای احیاء کارخانه چوکا، گام به گام در این ارتباط تلاش شود که نه تنها برای توریست و گردشگری منطقه گیلان بلکه برای کل کشور اهمیت دارد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای شرکت هپکو که مورد توجه رییس جمهور بود، خاطر نشان کرد: ۱۸ ماه تمام برای این مهم تلاش کردیم و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد بودجه برای این شرکت اختصاص یافت.

وی با بیان ضرورت عزم برای رفع مشکلات و اینکه اراده ای برای اوج‌گیری هپکو ایجاد شد، اضافه کرد: شرکت هپکو اوایل امسال روی ریل صعود قرار گرفته و خبرهای خوبی برای صنایع سنگین، کشور و سهام‌دار در پیش خواهد بود.

کد خبر: ۲۲۶٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فائزه IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 1
      مگه هپکو مال اراک نیست. چرا گیلان یا شعبه دو هست
    • amir IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      0 0
      کدال مشخص میکنه نه شایعات و حرف های تو خالی