۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
نمایشگاه صنعت ساختمان فرصتی برای تبادل نیاز انبوه سازان و عرضه محصولات تولیدی است
رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن:

نمایشگاه صنعت ساختمان فرصتی برای تبادل نیاز انبوه سازان و عرضه محصولات تولیدی است

گرگان- مرتضوی، رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان فرصتی است تا تولیدکنندگان مصالح ساختمانی مطالبات و نیازهای انبوه سازان را دریابند و نسبت به رفع این مطالبات اقدام کنند.

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار بازار نمایشگاه صنعت ساختمان را به عنوان فرصتی برای معرفی محصولات تولیدکنندگان دانست و اظهار کرد: چنین رویدادهایی فرصتی دوجانبه برای طرح نیازهای انبوه سازان و عرضه کالاهای تولیدی است.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن اضافه کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان همچنین مجالی برای آشنایی انبوه سازان با جدیدترین مصالح تولیدی استاندارد و نوین است که این به بهبود کیفیت نهایی مسکن هم منجر خواهد شد.

او با بیان اینکه تولیدکنندگان تلاش می کنند تا قیمت تمام شده محصولات را با استفاده تکنولوژی نوین کاهش دهند، افزود: سازندگان هم متناسب با نیازهای بازار و تقاضایی که در حوزه مسکن وجود دارد تغییراتی را در نوع و روش ساخت شکل می دهد.

به گفته مرتضوی، این نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان مصالح ساختمانی مطالبات و نیازهای انبوه سازان را دریابند و نسبت به رفع این مطالبات اقدام کنند.

وی ادامه داد: در حاشیه چنین رویدادهایی معمولا هیات هایی از کشورهای همسایه با هدف تبادل اطلاعات در نمایشگاه حضور می یابند که این فرصت سرمایه گذاری برای طرفین را فراهم می کند.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن در خاتمه کمبود نقدینگی واحدهای تولیدی را از مشکلات صنایع در سال های اخیر برشمرد و گفت: حضور مسئولان استانی در نمایشگاه این فرصت را برای طرح خواسته های صاحبان صنایع از مدیران برای طرح مشکلات و درخواست هایی نظیر تخصیص تسهیلات فراهم می کند.

کد خبر: ۲۲۶٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha