۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
پیش‌بینی ثبات در بازار طلا و سکه طی روزهای آینده| سکه حدود ۵ میلیون تومان حباب دارد
رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر مطرح کرد

پیش‌بینی ثبات در بازار طلا و سکه طی روزهای آینده| سکه حدود ۵ میلیون تومان حباب دارد

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر گفت: حباب امروز سکه ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته این عدد حدود ۶۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: در چند روز گذشته نرخ ارز به شدت کاهش پیدا کرد و این موضوع موجب کاهش قیمت طلا و سکه شد اما از روز گذشته قیمت‌ها شکل جدیدی گرفت و روند نزولی آن متوقف شد.

وی ادامه داد: زمانی که این روند نزولی متوقف شد، قیمت‌ها نیز باثبات شد در واقع با ثبات قیمت‌ها، در بازار تقاضا ایجاد شد و همین تقاضا موجب شد که روند نزولی قیمت‌ها متوقف شود.

کشتی‌آرای با بیان اینکه قیمت‌ها امروز نسبت به روز گذشته با کمی تغییر همراه بوده، افزود: تقریبا هر قطعه سکه نسبت به روز گذشته با ۲۰۰ هزار تومان افزایش همراه بوده و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم نسبت به روز گذشته حدودا ۲۵ هزار تومان افزایش داشته و به ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان رسیده است.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر درباره پیش‌بینی وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای آینده، گفت: با توجه به اینکه امروز چهارشنبه و فردا نیز پنجشنبه است، پیش‌بینی می‌شود تا روز شنبه و یکشنبه قیمت‌ها در همین سطح باقی بماند زیرا تا جایی که شاخص قیمت اجازه می‌داد، قیمت‌ها روند نزولی به خود گرفت و از حالا به بعد قیمت‌ها حداقل تا یکشنبه هفته آینده ثابت خواهد ماند.

وی درباره حباب امروز سکه، گفت: حباب امروز سکه ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته حدود ۶۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

کشتی‌آرای همچنین افزود: اُنس جهانی امروز ۱۹۵۲ دلار بود و روز گذشته ۱۹۶۶ دلار بود یعنی قیمت اُنس حدود ۱۴ دلار کاهش داشته است.

کد خبر: ۲۲۶٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha