۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
تامین انرژی واحدهای تولیدی یکی از پارامترهای مهم رشد تولید و اقتصاد است
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان:

تامین انرژی واحدهای تولیدی یکی از پارامترهای مهم رشد تولید و اقتصاد است

زنجان- افشارنیا، رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان گفت: یکی از پارامترهای مهم رشد تولید و اقتصاد، تامین انرژی واحدهای تولیدی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ایرج افشارنیا در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: اتاق بازرگانی خانه همه فعالان اقتصادی بوده و کمیسیون صنعت نیز در دوره جدید پیگیر و مشکلات فعالان صنعت استان خواهد بود.

وی اظار کرد: سالیان متمادی است که به دلیل اهمیت موضوعات اقتصادی که در همه دنیا نیز یکی از شاخصه های اقتدار و توسعه هر کشوری به شمار می رود مقام معظم رهبری نیز شعار های سال را بر اساس مولفه های اقتصادی اعلام می دارند که اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان گفت: با توجه به این مهم، توسعه و رشد اقتصادی مگر با حضور قوی و قدرتمند بخش خصوصی در همه زمینه های اقتصادی که بتوانند با همه ارکان حکومتی و دولتی با یک تعامل سازنده مشکلات پیش روی اقتصاد و صنعت را حل و فصل کند، محقق نخواهد شد.

افشارنیا با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی با تعامل سازنده خود به دنبال رشد اقتصادی و توسعه آن در استان خواهد بود، افزود: یکی از پارامترهای مهم رشد تولید و اقتصاد، تامین انرژی واحدهای تولیدی است.

وی تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان صنایع و فعالان بخش خصوصی استان زنجان مبحث تامین انرژی واحدهای تولیدی می باشد.

کد خبر: ۲۲۵٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha