۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
یک بام و دو هوای مسئولان در بازگشایی آب‌گرم‌های سرعین
مدیرعامل جامعه تاسیسات اقامتی مطرح کرد

یک بام و دو هوای مسئولان در بازگشایی آب‌گرم‌های سرعین

اردبیل- بذری، مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی اردبیل گفت: بازی یک بام و دو هوای مسئولان در بازگشایی آب‌های گرم تعجب‌ برانگیز است چرا که در روزهای اخیر به رغم بازگشایی مقطعی مانع فعالیت مجموعه آب‌های گرم در سرعین شدند.

جعفر بذری در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: تا روز سه شنبه با مجوزهای رسمی، فعالیت آب‌های گرم در سرعین انجام شد اما به یکباره و با ورود گردشگران به دلایل نامعلومی مجوز فعالیت لغو و صاحبان مجتمع‌های آبدرمانی در این روزها متضرر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این شرایط سخت در حالی برای صاحبان مجموعه آبدرمانی‌ها روی داده که در مشگین‌شهر فعالیت آبدرمانی‌ها از سر گرفته شده و هیچگونه نامه‌ای مبنی بر تعطیلی این واحدها از مرکز کشور دریافت نشده است.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: این رفتار یک بام و دو هوای مسئولان امر و متولیان حوزه گردشگری تامل برانگیز است؛ در حالی که بیش از چهار ماه است که صاحبان مجموعه‌های گردشگری به ویژه آب‌های درمانی و هتلداران در اوج مظلومیت بیشترین خسارت را از شیوع کرونا دیده‌اند.

بذری افزود: به نظر می‌رسد دست‌هایی در کار است تا عده‌ای تفکر سرعین‌ستیزی را با رفتارهای متناقض در برنامه‌ریزی‌ها و عملکردها به عینه به رخ بکشند در حالی که پیش‌بینی می‌شد در تعطیلات خردادماه فعالیت مجدد واحدهای اقامتی و آبدرمانی‌ها صاحبان این مجموعه‌ها را امیدوار به جبران برخی از کاستی‌ها کند.

وی با انتقاد شدید از متولیان امر که به یکباره و با نامه‌نگاری‌های خاص مانع از فعالیت آبدرمانی‌ها در سرعین شدند، تصریح کرد: شهرت سرعین به وجود آبدرمانی‌های متعدد و مجهز در حوزه پزشکی آبدرمانی است که با این رکود و کارشکنی‌ها به نظر می‌رسد صنعت گردشگری در سرعین با یک خسارت هنگفت روبرو شود.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی اردبیل ادامه داد: با گذشت چهار ماه از تعطیلی مجموعه‌های گردشگری در سرعین هیچ اقدامی برای جبران خسارت ناشی از شیوع کرونا و ضرر و زیان آن انجام نشده و همچنان فعالان این عرصه چشم انتظار مساعدت‌های مسئولان امر هستند.
 

کد خبر: ۲۲٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      0 0
      خیلی خنده داره صاحبان استخر و هتل داران (مظلوم) بعد از ریاست روحانی به این ور همه چی وارونه شده سرمایه دار و مرفهان لقب مظلوم می گیرند ولی هیچ کس برای مردمی که نه بلدند در بورس خرید و فروش کنند نه شغلی مناسب دارند و نه مسکن دارند و نه حتی به لطف دولت آقازاده پرست مشمول بسته معیشتی شده اند و به نان شبشان محتاج هستند دلش نمی سوزد.