۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
اولین شعبه حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت در استان البرز افتتاح شد
برای اولین بار در کشور؛

اولین شعبه حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت در استان البرز افتتاح شد

کرج- شعبه ۴۷ صلحی توسعه حل اختلاف استان البرز به عنوان اولین شعبه حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت کشور در استان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز؛ آیین افتتاح هیات صلح یاری ویژه صنعت، معدن و تجارت استان البرز با حضور رئیس سازمان صمت البرز، رئیس کل دادگستری استان، دادستان کل مرکز استان البرز و معاون قضایی و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان البرز برگزار شد.

رامین ربیعی در این مراسم گفت: این اقدام یک ابتکار عمل در راستای تحقق اهداف شعار سال یعنی "رشد تولید و مهار تورم" است تا با حل و فصل برخی اختلافات میان بخش های عامل و بین بخشی حوزه تولید و تجارت، به تسهیل بیش از پیش امور کمک شایان توجهی می کند.

ربیعی تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده درخواست ها و مراجعات مردمی به مراجع قضایی و اهمیت تسریع در روند رسیدگی قضایی به پرونده های مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت، راه اندازی شعبه حل اختلاف ویژه صمت می تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

عملکرد شورای حل اختلاف ویژه صنعت و معدن به اطلاع مردم خواهد رسید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: البته خوشبختانه همزمان با حضور رئیس دادگستری کل استان دادستان کل مرکز البرز و همچنین همه همکاران مجموعه قضایی استان، نگاه ویژه ای به بخش تولید استان معطوف شده و شاهد گره گشایی مشکلات متنابه هستیم که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

ربیعی تصریح کرد: با ابتکار رئیس کل دادگستری استان البرز، برای اولین بار در سطح کشور، شعبه حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت در استان البرز با حضور صلح یارانی از بطن این حوزه راه اندازی می شود و آغاز بکار آن را از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام می کنیم و امیدواریم مقدمات رفع حداکثری موانع تولید فراهم شود.

مدیرکل صمت استان البرز گفت: به صورت مستمر عملکرد اجرایی شورای حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت را به اطلاع مردم شریف استان خواهیم رساند و با توجه به روند جهشی شکل گرفته برای رفع موانع تولید در استان البرز که با مدیریت و حمایت شخص استاندار البرز، اطمینان دارم در بخش قضایی و حقوقی نیز این هدف بیش از گذشته محقق خواهد شد.

ربیعی در پایان تاکید کرد: این اقدام یک گام موثر در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید است که امیدواریم نتایج ارزشمند آن به بالندگی و توسعه بیش از پیش صنعت و تجارت استان البرز بیانجامد.

کد خبر: ۲۲۵٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha