۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
پرداخت بیش از یک میلیارد ریال برای پاداش سوت زنی

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال برای پاداش سوت زنی

مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت اظهار داشت: تاکنون بیش از یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال پاداش به گزارش کنندگان املاک دولتی پرداخت شده است.

به گزارش بازار، فاطمه دادگر مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت خزانه داری کل کشور اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس بند (پ) ماده ۱۰ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، اطلاعات اموال غیر منقول، انفال و اموال تملیکی که به عنوان مالک، بهره بردار، متولی و نماینده دولت در اختیار دارند را در سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی (سادا) ثبت و تکمیل کنند.

دادگر افزود: این موضوع در جزء ۳ بند (ب) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و بند (ز) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال جاری و ضوابط اجرایی قانون بودجه نیز مورد تاکید قرار گرفت.

مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت در ادامه افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است چنانچه اموال غیر منقول ثبت نشده در سامانه سادا را از طریق بازرسی ادواری، برون سپاری برای برداشت میدانی اطلاعات یا گزارش‌های مردمی شناسایی نماید، با اختصاص پاداش متعارف، نسبت به اصلاح اسناد مالکیت آن‌ها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان امین اموال و تعیین تکلیف آن‌ها اقدام کند.

دادگر در ادامه گفت: تاکنون با استفاده از ظرفیت گزارش‌های مردمی و از تعداد ۵۲۸۳ فقره ملک گزارش شده توسط مردم در سامانه سوت زنی وزارت امور اقتصادی و دارایی ۳۳۹۰ فقره از آن‌ها با توجه به ثبت قبلی در سامانه سادا از دستور کار خارج شد.

وی افزود: از این تعداد ۷۶۴ فقره ملک ثبت نشده در سامانه سادا شناسایی شد که تعداد ۱۲۱ فقره از آن مربوط به وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی بود که برای ۱۷ فقره از این گزارش‌ها با انجام بررسی، صحت سنجی و انطباق با دستورالعمل و تایید کمیته اختصاص پاداش، جمعا مبلغ ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۵۰ ریال پاداش به گزارش کنندگان پرداخت شد.

مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت در پایان افزود: بر اساس مفاد بند ز تبصره (۱۱) قانون بودجه سال جاری نیز همچنان روند ثبت گزارشات مردم در سامانه سوت زنی ادامه دارد.

کد خبر: ۲۲۵٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha