۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
نمایشگاه صنعت ساختمان ظرفیتی برای ارتقا دانش بهره برداران است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان:

نمایشگاه صنعت ساختمان ظرفیتی برای ارتقا دانش بهره برداران است

گرگان- قاسمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: رویدادهایی نظیر نمایشگاه صنعت ساختمان منجر به ارتقا دانش بهره برداران و ترغیب صاحبان صنایع به تولید مصالح استاندارد می شود.

دانیال قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه حضور در نمایشگاه یکی از اهداف بازاریابی تلقی می شود، اظهار کرد: آشنایی با توان شرکت های سازنده و تولیدکننده مصالح صنعت ساختمان یکی از مهمترین مزایای برگزاری نمایشگاه است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان میزان تاثیر صنعت ساختمان در اقتصاد کلان کشور را بی بدیل دانست و گفت: پیشرفت صنعت ساختمان سبب ایجاد شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال در بخش ساختمان و بخش های وابسطه آن می شود.

به گفته او، استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد به منظور افزایش عمر مفید سازه، از رسالت های مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی سبب تشویق و ترغیب صاحبان صنایع به تولید مصالح استاندارد و ارتقا دانش بهره برداران نسبت به آسیب های ناشی از به کارگیری مصالح غیراستاندارد در ساختمان می شود.

قاسمی اضافه کرد: چنین رویدادهایی به افزایش آگاهی مردم، ارتقا کیفیت ساختمان و جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی نیز خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در خاتمه یادآورشد: ازآنجاییکه اهداف اصلی هر نمایشگاه ترویج شیوه های مدرن، معرفی تکنولوژی و فرهنگ سازی است امیدواریم خروجی این نمایشگاه افزایش راندمان انرژی و مصرف بهینه از این نعمت خدادادی شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha