۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
عملکرد مرکز مبادله ایران قابل تقدیر است| بازار غیررسمی ارز خلوت شد
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

عملکرد مرکز مبادله ایران قابل تقدیر است| بازار غیررسمی ارز خلوت شد

میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: عملکرد مرکز مبادله ایران روند رو به رشد را نشان می‌دهد و شاهد کاهش مراجعات به بازار آزاد برای تامین ارز هستیم.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: عملکرد چند ماهه مرکز مبادله ایران، روند رو به رشد را نشان می‌دهد.

وی افزود: مرکز مبادله ارز وطلای ایران با گذشت حدود چهار ماه از آغاز فعالیتش توانسته امروز بخش قابل توجهی از نیازهای ارزی را تامین کند و به نیازهای ارزی در حوزه ارز مسافرتی و دانشجویی و غیره پاسخ دهد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در سایه روند رو به رشد فعالیت مرکز مبادله ایران در تامین نیازهای ارزی کشور، ما شاهد کاهش مراجعات افراد به بازارهای فرعی و غیررسمی برای تامین ارز خود هستیم.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: با راه اندازی مرکز مبادله ایران علاوه بر تامین نیازهای ارزی در کشور ما شاهد ساماندهی در این بازار هستیم که این اقدامی بسیار مهم در بازار ارز کشور است.

وی افزود: روند رو به رشدِ عملکرد مرکز مبادله ارز وطلای ایران قابل تقدیر است، اما ما برای ساماندهی همه جانبه و کامل در بازار ارز کشور نیازمند سرعت بیش از پیش این مرکز برای تامین نیازهای ارزی کشور هستیم تا دیگر شاهد فعالیت دلالان و سوء استفاده گران در بازارهای فرعی و غیر رسمی ارز در کشور نباشیم.

کد خبر: ۲۲۵٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha