۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
بیشترین بودجه مدیریت بحران به مازندران تخصیص داده شد
رئیس سازمان مدیریت بحران در گفتگو با بازار:

بیشترین بودجه مدیریت بحران به مازندران تخصیص داده شد

ساری- نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سال قبل بیشترین بودجه مدیریت بحران به میزان ۳۷۶ میلیارد تومان به مازندران تخصیص داده شد.

محمدحسن نامی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در سال گذشته بیشترین بودجه بحران به استان مازندران اختصاص یافت و در مورد تنش آبی که در اوایل اردیبهشت‌ماه شاهد بودیم، مجدد بیشترین بودجه حدود ۳۷۶ میلیارد تومان به استان مازندران اختصاص یافت چراکه استان ریشه‌ای ما در کشور است.

نامی یادآور شد: از مردم استان مازندران به‌ویژه شهرستان محمودآباد خواستار آن هسیتم تا از خرد شدن اراضی جلوگیری کنند زیرا می‌تواند منطقه را با بحران روبه‌رو کند و فروش زمین باعث می‌شود آینده‌ای پُرمخاطره در پیش داشته باشیم.

وی عنوان داشت: کشوری در پیرامون ما وجود دارد که اگر کارخانجات و زمین‌هایش به ارث هم برسد تفکیک و خُرد نمی‌شود اما متاسفانه در ایران باید برای این موضوع اقدامی جدی انجام شود و زمین‌های کشاورزی باید تجمیع و از خُرد شدن بیشتر جلوگیری شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پایان تصریح کرد: این زمین‌ها سرمایه ملی کشور است و باید برای حفظ آن تلاش کرد و با تصویت قانونی در مجلس شورای اسلامی از این اقدام که می‌تواند ثروت ملی را حفظ کند، حمایت کنیم.

کد خبر: ۲۲۴٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha