۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
تدوین اطلس جامع سرمایه‌گذاری در ۳۱ استان کشور|فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن شود
معاون اقتصادی وزیر کشور تاکید کرد:

تدوین اطلس جامع سرمایه‌گذاری در ۳۱ استان کشور|فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن شود

بوشهر- معاون اقتصادی وزیر کشور از تدوین اطلس جامع سرمایه‌گذاری در ۳۱ استان کشور خبر داد و گفت: باید فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران خصوصی پهن شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن کوشش تبار پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان بوشهر در حوزه سرمایه‌گذاری، انتظار داریم این استان جزو سه استان برتر کشور در جذب سرمایه خارجی شود.

وی افزود: در حوزه اقتصاد دریامحور و بویژه پرورش انواع آبزیان، ظرفیت استان بوشهر با توجه به سواحل طولانی با خلیج فارس، بسیار بالاست و باید نهایت استفاده صورت گیرد.

معاون اقتصادی وزیر کشور خاطر نشان کرد: تکمیل زنجیره ارزش و جذب سرمایه‌گذاری خارجی از اولویت‌های حوزه اقتصادی است که در استان بوشهر در این دو حوزه اقدامات قابل قبولی انجام شده است.

معاون اقتصادی وزیر کشور تاکید کرد: در صدور مجوز و واگذاری امکانات به بخش خصوصی باید اهتمام داشته باشیم و نباید سرمایه‌گذاران بخاطر عدم حمایت مدیران، عطای سرمایه‌گذاری را به لقایش ببخشند.

کوشش‌تبار افزود: بوشهر برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی جزو استان‌های پیشرو است و انتظار داریم این روند تداوم یابد.

وی خواستار تدوین اطلس جامع سرمایه‌گذاری در استان‌های کشور شد و ابراز داشت: علاوه بر تکمیل زنجیره ارزش، تدوین اطلس جامع تولیدی و سرمایه‌گذاری نیز مورد تاکید وزارت کشور قرار دارد.

کوشش تبار با اشاره به تلاش‌های استاندار بوشهر در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: محمدی‌زاده استاندار بوشهر در خط مقدم این حوزه است و با جدیتی که دارد، روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نیز خواهیم بود.

وی اضافه کرد: باید برای حضور و جذب سرمایه بخش خصوصی فرش قرمز پهن کنیم و شرایط را برای ورود موثر این بخش، تسهیل کنیم.

کد خبر: ۲۲۴٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha