۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
ایجاد خط تولید و مونتاژ خودروهای تجاری جدید با ظرفیت ۴ هزار دستگاه در تبریز
همزمان با حضور رئیس جمهور در آذربایجان شرقی انجام شد؛

ایجاد خط تولید و مونتاژ خودروهای تجاری جدید با ظرفیت ۴ هزار دستگاه در تبریز

تبریز- با حضور رییس جمهور خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، قبل از ظهر پنج شنبه همزمان با حضور رئیس جمهور در تبریز خط تولید و مونتاژ خودروهای تجاری جدید با ظرفیت ۴ هزار دستگاه در تراکتورسازی تبریز افتتاح شد.

این خط در مساحت ۱۰ هزار متر مربعی و با سرمایه گذاری ۲هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد ریالی و برای تولید ۴ هزار دستگاه انواع کامیونت، کشنده و ون ایجاد شده است.

این خط تولید در کمتر از شش ماه تجهیز و راه اندازی شده و با ایجاد این خط برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

افزایش تنوع محصولات کامیونت از ۶ تن به بالا که نیاز آن در کشور کاملا محسوس می باشد از مهمترین اهداف ایجاد این خط است. افزایش کیفیت تولیدات در این حوزه، افزایش تولید روزانه به ۲۰ دستگاه، تلاش برای تنوع بخشی به تولیدات تراکتورسازی و خروج از تک محصولی در این واحد صنعتی و مهمتر از همه ایجاد اشتغال از دیگر اهداف راه اندازی این خط تولید می باشد.

گفتنی است شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان یکی از ۱۲ شرکت اقماری تراکتورسازی ایران می باشد که ۸ شرکت در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور می باشد که در حال حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین و بالغ بر ۴۱ میلیون دلار ارز آوری طی سال گذشته از محل صادرات انواع تراکتور، موتور، قطعات ریخته و ... برای کشور داشته است.

کد خبر: ۲۲۴٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha