۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
نرخ کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در خرم‌آباد افزایش می‌یابد/هوشمندسازی تاکسی و اتوبوس
مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر خرم‌آباد:

نرخ کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در خرم‌آباد افزایش می‌یابد/هوشمندسازی تاکسی و اتوبوس

لرستان- ارمغان، مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه نرخ کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در خرم‌آباد افزایش می‌یابد گفت: حوزه حمل ونقل عمومی را هوشمندسازی می‌کنیم.

مسعود ارمغان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس درون و برون‌شهری خرم‌آباد اظهار داشت: امسال افزایش نرخ کرایه را خواهیم داشت ولی هنوز میزان افزیش نرخ کرایه تایید نشده است.

وی افزود: با توجه به تورم موجود، پیشنهاد افزایش کرایه تاکسی به شورای شهر داده‌ایم اما هنوز به صورت قطعی میزان افزایش اعلام نشده است؛ منتظر مصوبه نرخ کرایه از طرف شورای اسلامی شهر هستیم که ابلاغ شود، احتمال می‌رود در هفته آینده میزان افزایش کرایه تایید و ابلاغ شود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و حمایت از رانندگان عنوان کرد: برای حدود 150 نفر از رانندگان تاکسی که واجد شرایط بودند مجوز اعطای وام کم بهره بین دو تا چهار درصد گرفته شده است.

وی بیان کرد: در حوزه حمل ونقل عمومی نیز برای 100 راننده اتوبوس مبلغ 700 هزار تومان کمک توسط دولت پرداخت شد که بین این افراد توزیع کردیم.

ارمغان با اشاره به هوشمندسازی خودروهای تاکسی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: با بانک انصار هماهنگی شده و قرار بر این است که تاکسی‌ها به کد کیو آر تجهیز شوند که مقدمات کار انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه حمل ونقل عمومی اتوبوس نیز چون از سال‌های گذشته سخت افزاری برای بحث پرداخت الکترونیکی داشتیم در حال به روزرسانی است و در سال 99، بالای 90 درصد حوزه حمل ونقل عمومی را هوشمندسازی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با دولت در بحث حمل ونقل عمومی داشته‌ایم قرار است بسته‌های معیشتی در حوزه حمل ونقل عمومی تعلق گیرد که پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم ولی فعلا در دست بررسی است.

کد خبر: ۲۲٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha