۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان غرامت کشاورزی در کشور
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در گفتگو با بازار خبر داد؛

پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان غرامت کشاورزی در کشور

بابلسر -آل امین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی از پرداخت پنج هزار میلیارد تومان غرامت به خسارت دیدگان بخش کشاورزی در سال قبل خبر داد.

علیرضا آل امین در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه جشنواره ترویجی بیمه کشاورزی در بابلسر با اشاره به پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان غرامت بیمه خسارت دیدگان بخش کشاورزی در سال قبل اظهار کرد: بیشترین غرامت در حوزه محصولات زراعی و باغی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۰ محصول زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزی قرار دارد، گفت: ۲۱۳ محصول کشاورزی تولیدی کشور تحت پوشش این صندوق است.

وی حمایت های دولت از صندوق بیمه کشاورزی را ویژه و قابل تقدیر دانست و گفت: صندوق بیمه کشاورزی سابقه ۴۰ ساله در کشور دارد و در دولت جاری حمایت‌های خوبی از آن صورت گرفته است.

آل امین از کشاورزان خواست نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام کنند و گفت: نگرانی برای پرداخت غرامت وجود ندارد و تشکیل بیش از ۷۴۰ هزار پرنده سال قبل موید آن است.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با بیان اینکه چند درصد حق بیمه محصولات کشاورزی را ستاد اجرایی فرمان حضرت امام متقبل شده است، گفت: بیمه طیور نیز در کشور اجباری شده است.

وی بیمه کشاورزی را مهم ترین بیمه برشمرد و گفت: غرامت بیمه محصولات بدون محدودیت و در اسرع وقت پرداخت می شود.

کد خبر: ۲۲۴٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha