تلاش برای صادرات فناوری و تجهیزات سلول‌درمانی

تلاش برای صادرات فناوری و تجهیزات سلول‌درمانی

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی با همکاری وزارت امور خارجه سعی دارد تا مراکز سلول درمانی و صادرات تجهیزات سلول درمانی در کشورهای همسایه راه‌اندازی کند.

به گزارش بازار، امیرعلی حمیدیه، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، فناوری‌ و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تلاش‌های وزارت امورخارجه و این ستاد درخصوص ارتباط مؤثر با کشورهای منطقه درحوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی خبر داد.

حمیدیه در جلسه‌ای مشترک با تعدادی از سفرای ایران در چند کشور و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی که در محل وزارت امور خارجه برگزار شد، تاکید کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های وزارت امور خارجه زمینه‌ساز ارتباط مؤثر با کشورهای منطقه است و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی نیز سعی دارد تا در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی موضوع انتقال فناوری، آموزش و توانمندسازی پزشکان و راه‌اندازی مراکز سلول درمانی و صادرات تجهیزات سلول درمانی در کشورهای همسایه گام بردارد.

سفرای هر کشور نیز با بیان شرایط صادرات محصولات سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به کشورهای هدف، به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

کد خبر: ۲۲۴٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha