۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
کارخانه کفش ملی رودبار احیا می‌شود
استاندار گیلان:

کارخانه کفش ملی رودبار احیا می‌شود

رودبار- استاندار گیلان با یادآوری اینکه کارخانه کفش ملی گنجینه رودبار یک برند جهانی است که متاسفانه طی سال‌های گذشته تعطیل شده است، گفت: احیای این مجموعه جزو برنامه‌های استانداری است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی رودبار را پیشانی استان گیلان معرفی کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های زیست محیطی، آبی، برقی، انرژی، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بسیار خوبی است که توجه به هر کدام در رشد اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سر راه تکمیل هشت کیلومتر آزاد راه قزوین_رشت تصریح کرد: پروژه آزاد راه قزوین_رشت در بدو روی کار آمدن دولت سیزدهم به دلیل اسناد خزانه تعطیل شده بود ولی اکنون با تلاش‌های صورت گرفته کار ساخت آن آغاز و تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به احیا کارخانه کفش ملی در شهرستان رودبار گفت: کارخانه کفش ملی در گنجه رودبار افتخاری برای کشور بوده و برند جهانی محسوب می‌شد که در چندسال گذشته تعطیل شده بود ولی تا چند ماه آینده به بهره برداری رسیده و به رشد اقصتادی استان کمک می‌کند.

عباسی زیتون یکی از مهمترین محصولات کشاورزی گیلان معرفی کرد و افزود: در این محصول بهره وری و ارزش افزوده وجود داشته و نمی‌گذارم صنعت زیتون در رودبار از بین برود. وی با اشاره به نرخ مشارکت مردم در بخش اقتصاد در گیلان گقت:مشارکت مردمی در بخش اقتصاد پنج درصد از میانگین کشور بالاتر بوده و در تلاشیم تا این آمار افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۲۲۴٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha