۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
کمیسیون اجتماعی با لحاظ میانگین ۵ سال آخر برای تعیین حقوق بازنشستگان مخالف است
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

کمیسیون اجتماعی با لحاظ میانگین ۵ سال آخر برای تعیین حقوق بازنشستگان مخالف است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: این کمیسیون با پیشنهاد مندرج در لایحه برنامه هفتم توسعه مبنی‌بر لحاظ میانگین ۵ سال آخر برای تعیین حقوق بازنشستگان مخالف است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی در واکنش به نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم توسعه، گفت: ما بعد از اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس اعلام وصول شود قطعا به این حوزه ورود کرده و در خصوص مباحثی که ارتباط مستقیم با کمیسیون اجتماعی دارد اظهار نظر تخصصی خواهیم کرد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در مورد نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان با پیشنهاد لحاظ میانگین ۵ سال آخر به دلیل تبعات اجتماعی که خواهد داشت قطعا موافقت نخواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما سعی می‌کنیم در مورد این مباحث با یک روند پلکانی در عرض ۵ سال انجام دهیم که هم بتوانیم به توانمندی صندوق کمک کرده باشیم هم تبعات اجتماعی ۳ یا ۵ سال که در لایحه برنامه هفتم توسعه مطرح شده را هم مدنظرداشته باشیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بازنشستگان اطمینان داشته باشند که ما نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی را در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه اصلاح خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۲۴٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha