کمک وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت های پست

کمک وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت های پست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سال جاری برای توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی ناوگان پست با هدف هوشمندسازی اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور در دیدار با اعضای هیئت مدیره، مدیران کل ستادی و اجرایی شبکه پستی کشور با اشاره به اینکه شرکت ملی پست در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک، مسئولیت بزرگی برعهده دارد، از مدیران این شرکت خواست برای افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم تلاش کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر سه مولفه سرعت، کیفیت و خوش خلقی با مشتریان به عنوان محورهای اصلی در انجام فرایندهای پستی تاکید کرد.

وی رساندن درست بسته‌های پستی در کمترین زمان و با اخلاق مناسب را از اصول اساسی کار در پست عنوان کرد و گفت: همکاران موزع پست، پیشانی کار شرکت ملی پست و در ارتباط مستقیم با مردم هستند و باید مانند همیشه با اخلاق خوش به مردم خدمت رسانی کنند.

زارع پور با تاکید بر اینکه ارائه خدمات با کیفیت به عنوان هدف نهایی باید در اولویت باشد، افزود: توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی تجهیزات و افزایش انگیزه کارکنان و استفاده از فناوری‌های نوین باید منجر به ارائه خدمت با کیفیت شود.

وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران به مردم از طریق پیام‌رسان‌های داخلی به ویژه شبکه «ویراستی» برای ارتباط بهتر، از تمام مدیران پست خواست که بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان در این شبکه پیام رسان حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تامین معیشت کارکنان پست اهمیت زیادی دارد، در این جلسه از افزایش دریافتی همکاران پستچی و کارکنان این شرکت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بر اساس همین گزارش، در ابتدای این جلسه مدیرعامل و برخی از مدیران شرکت ملی پست درباره مسائل و مشکلات این شرکت و کارکنان آن موضوعاتی را مطرح و پیشنهاداتی ارائه کردند.

ضعف زیرساخت‌های پستی، فرسودگی و کمبود نیروی انسانی، اصلاح پرداختی‌ها متفاوت، افزایش نقش رگولاتوری پست در بازار پستی، ایجاد مرکز تحقیقات و پژوهش پست و فقدان راهبرد بلندمدت به دلیل چالش‌های روزمره، از مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد خبر: ۲۲۴٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha