۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
«تنش آبی» معضل اکثر نقاط کشور| برای تامین آب پایدار تلاش می‌کنیم
رضایی:

«تنش آبی» معضل اکثر نقاط کشور| برای تامین آب پایدار تلاش می‌کنیم

سمنان- معاون اقتصادی رئیس جمهور تنش آبی را یکی از مشکلات اکثر نقاط کشور دانست و گفت: برای تامین آب پایدار باید اقدامات دراز مدت صورت گیرد که در این زمینه تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن رضایی صبح شنبه در بدو ورود به استان سمنان و در حاشیه دیدار با استاندار سمنان در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از مهمترین معضلاتی که امروز استان سمنان مانند اکثر نقاط کشور با آن روبرو است معضل تنش آبی است.

وی با بیان اینکه برای تامین آب پایدار باید اقدامات دراز مدت صورت گیرد که در این زمینه تلاش می کنیم، افزود: همانطور که مسئولان استان سمنان هم اشاره دارند این مشکل باید با برنامه ریزی حل شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت آب استان سمنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، گفت: در تلاش هستیم تا از طریق اجرای طرح های دراز مدت مشکل آب را کاهش دهیم.

رضایی با بیان اینکه امروز کشور مان با تنش‌های آبی روبرو است و لذا باید فکر اساسی‌تری برای مسئله آب کرد، ابراز داشت: اجرای طرح های دراز مدت یکی از برنامه های ما باید باشد.

وی افزود: سمنان چه در زمینه شرب و چه صنعت با مشکل روبرو است و لذا در این سفر تلاش داریم پیرامون موضوع آب نیز در جلسات مذاکراتی صورت دهیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور همچنین درباره دیگر اهداف خود برای سفر به استان سمنان توضیح داد: پیگیری مصوبات و وعده‌های سفر رئیس جمهور به استان که در سال ۱۴۰۰ صورت گرفت از دیگر برنامه های ما برای استان در این سفر یکروزه خواهد بود.

به گزارش بازار، رضایی قرار است از چند طرح اقتصادی در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان بازدید کند. گفته می شود این واحدها در زمینه خودرو فعالیت دارند.

کد خبر: ۲۲۴٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha