۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن میان مجتمع فولاد غدیر و سازمان ملی زمین و مسکن

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن میان مجتمع فولاد غدیر و سازمان ملی زمین و مسکن

تفاهم‌نامه ساخت مسکن میان مجتمع فولاد غدیر و سازمان ملی زمین و مسکن منعقد شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن با مجتمع فولاد غدیر، به تاکیدات رئیس جمهوری مبنی بر استفاده از ظرفیت کارخانجات و صنایع برای تامین مسکن کارکنان خود با استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی، مالی و فنی این واحدهای صنعتی برای تولید انبوه مسکن اشاره کرد و گفت: کمک به تامین منابع مالی در قالب آورده کارکنان این شرکت صنعتی، ارائه اطلاعات پرسنلی آنها، استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات جهت تسریع روند ساخت و سازها و مدیریت فرآیند ساخت واحدها از تعهدات مجتمع فولاد نیریز در تفاهم‌نامه عنوان کرد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در تشریح تعهدات سازمان متبوعش در این تفاهم‌نامه اظهار داشت: واگذاری اراضی مسکونی توافق شده، کمک به مراحل الحاق اراضی و اخذ مجوزهای لازم و پالایش اطلاعات و احراز شرایط متقاضیان از جمله تعهدات سازمان ملی زمین و مسکن است.

مالکی باردیگر بر آمادگی این سازمان برای انعقاد توافق با مجموعه‌هایی که ظرفیت مشارکت در تامین مسکن کارکنان‌شان را دارند تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان ملی زمین و مسکن آمادگی اختصاص زمین به نهادها و دستگاه‌های مختلف برای ساخت مسکن در شهرهایی که اراضی دولتی موجود است، را دارد و در شهرهایی که زمین دولتی نداشته باشیم با ارائه تسهیلات قانونی برای الحاق زمین‌های مازاد دستگاه‌ها می‌توانیم در تامین مسکن کارکنان این مجموعه‌ها اقدام کنیم.

وی همچنین یادآور شد: در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت صنایع و کارخانجات، همکاری اداری و صدور مجوزات همه دستگاه‌ها ضروری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، توسعه صنعت‌شهرها و توافق با واحدهای صنعتی که امکان تولید مسکن برای کارکنانشان را دارند از سیاست‌های دولت برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن است.

کد خبر: ۲۲۳٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha