۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
شرکت کارخانجات داروپخش ۳۱۳.۵ تومان سود توزیع کرد/ افزایش ۳۰ درصدی فروش خالص
مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش:

شرکت کارخانجات داروپخش ۳۱۳.۵ تومان سود توزیع کرد/ افزایش ۳۰ درصدی فروش خالص

کرج- مدیر عامل شرکت داروپخش با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت کارخانجات داروپخش با حضور بیش از۸۸ درصد سهامداران گفت: سه هزار و۱۳۵ ریال بابت هر سهم سود سهام پرداخت می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، محمد مسعود علیمراد با بیان اینکه مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت کارخانجات داروپخش منتهی ‌به‌ ۲۹ اسفندماه۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار کرد: این مجمع با حضور بیش از ۸۸ درصد نمایندگان صاحبان سهام، اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل و نماینده حسابرس و بازرس قانونی و سازمان بورس در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد.

علیمراد با اشاره به عملکرد فروش شرکت در سال مالی قبل، افزود: فروش خالص شرکت نسبت به سال مالی قبل بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه از همه همکارانم در این شرکت که برای روند رو به رشد شرکت تلاش کردند تقدیر می کنم، بیان کرد: افزایش فروش شرکت در شرایطی رقم خورده که مشکلات زیادی در صنعت دارو به واسطه تحریم‌های ایجاد شده وجود دارد.

علیمراد با اشاره به اینکه تولید محصولات جدید دارویی در شرکت کارخانجات داروپخش در مراحل نهایی است، عنوان کرد: سود خالص شرکت کارخانجات داروپخش نیز به میزان ۳۸ درصد نسبت به سال مالی گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه نوسازی دستگاه‌ها و تولید دارو برای جلوگیری از خروج ارز با تلاش و کوشش دانشمندان جوان داخلی در حال انجام است، ادامه داد: در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت کارخانجات داروپخش برای سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ مبلغ سه هزار و ۱۳۵ ریال بابت هر سهم سود سهام پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۲۲۳٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha