۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
ساختار ایمنی و نحوه توزیع کالا در بازار تهران باید تغییر کند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

ساختار ایمنی و نحوه توزیع کالا در بازار تهران باید تغییر کند

چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت بازار تاکید کرد: سطح ایمنی و نحوه توزیع کالا در بازار باید تغییر کند.

به گزارش بازار، مهدی چمران امروز در حاشیه صد و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: باید قطعا تغییراتی در تاسیسات بازار و نحوه استفاده از آن داده شود و سطح ایمنی ارتقاء یابد. در دوره دوم اقداماتی انجام شد و بعد از ۲۰ سال باید ترمیم صورت بگیرد و سطح ایمنی بازار افزایش یابد.

چمران با تاکید بر ارتقاء ایمنی برق و آب و استانداردسازی در این زمینه، افزود: از لحاظ مقاوم سازی می‌توان طراحی انجام داد؛ کمااینکه پیش از این سقف بازار ترمیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تهران بزرگ و کشور که بخشی از کالاها در پایتخت توزیع می‌شود، انتقال کالا با چرخ دستی عملی نیست، گفت: توزیع کالا از بازار باید تغییر پیدا کند و اینکه بار نیز با چرخ دستی در بازار منتقل شود، نیاز به تغییر دارد.

وی تاکید کرد: باید ساختار را عوض کرد و در این صورت نحوه بارگیری تغییر خواهد کرد. ما به پلیس هم انتقاد داریم، اما می‌گویند گاهی درمانده می‌شوند؛ لذا باید چند کار نمونه انجام و به فرهنگ تبدیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان همچنین گفت: من هیچ چیزی مبنی بر اینکه کسی از اعضای شورا بخواهد در انتخابات مجلس ثبت نام کند، نشنیده ام و تمایلی در اعضا در این زمینه ندیده‌ام.

کد خبر: ۲۲۳٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha