۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
همکاری مدیاتک و NVIDIA در تولید سیستم های کنترل اتومبیل های خودران
تازه های اقتصاد دیجیتال؛

همکاری مدیاتک و NVIDIA در تولید سیستم های کنترل اتومبیل های خودران

دو شرکت بزرگ فناوری اطلاعات در جهان یعنی مدیاتک و NVIDIA با انتشار بیانیه ای رسمی از آغاز همکاری مشترک در زمینه تولید سیستم های هوش مصنوعی کاربردی در صنایع خودروسازی خبر دادند.

به گزارش بازار؛ دو شرکت بزرگ فناوری اطلاعات در جهان یعنی مدیاتک و NVIDIA با انتشار بیانیه ای رسمی از آغاز همکاری مشترک در زمینه تولید سیستم های هوش مصنوعی کاربردی در صنایع خودروسازی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، این دو شرکت در همکاری با یکدیگر، نسل جدیدی از کنسول های چند رسانه ای ویژه خودرو را طراحی کرده و به بازار عرضه نمایند که تمامی این دستگاه ها بر پایه فناوری هوش مصنوعی تولید خواهند شد.

در بیانیه مشترک این دو شرکت بزرگ آمده است که دستکاه های مالتی مدیا مذکور، قالیت تعامل با راننده، اتصال به بازی های اینترنتی و فضای چند رسانه ای را خواهند داشت. نرم افزار دستکاه های مد نظر قرار است با نرم افزار و رابط کاربری اختصاصی NVIDIA به بازار عرضه شوند که امکان ارتباط با خودروهای خودران و هدایت خودرو را خواهند داشت.

«جنسن هانگ» مدیر اجرایی NVIDIA در مراسم رونمایی از این دستگاه دجدید گفت: صنعت خودروسازی نیازمند مشارکت شرکت های قدرتمندی است که می توانند برای سالها نیاز های این صنعت را تامین نمایند.

دو شرکت بزرگ فعالی در زمینه فناوری اطلاعات معتقدند که دستکاه های مد نظر آنها قابلیت کنترل و پایش هر نقطه از خودرو را خواهند داشت که از این منظر با سیستم های مشابه پیشین خود متفاوت هستند.

کد خبر: ۲۲۳٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha