۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
برای احقاق حقوق شهر، ارزش اموال بازگشتی به شهرداری افزایش می‌یابد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

برای احقاق حقوق شهر، ارزش اموال بازگشتی به شهرداری افزایش می‌یابد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با اقداماتی که برای بازپس‌گیری اموال و املاک در حال انجام است، ارزش آن از ۲۰ به بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

به گزارش بازار، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اقدام اخیر شهرداری تهران برای بازپس‌گیری املاک و اموال به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان، گفت: مبالغ حاصل از این بازپس‌گیری را می‌توان در اصلاحیه بودجه لحاظ کرد. ما پیش‌بینی‌های لازم را داشتیم که اگر درآمدها تا سقفی که در لایحه بودجه مشخص شده، افزایش پیدا کند، می‌توان در بودجه لحاظ کرد و اگر این مبلغ بیشتر شود در اصلاحیه بودجه اضافه خواهد شد.

سروری با بیان اینکه شهرداری روند خوبی را در پیش گرفته است، افزود: مدیریت شهری حقوق مردم را بدون جار و جنجال استیفا می‌کند و شورای شهر به شدت حامی این اقدامات است. ما این اموال بازگشتی را فرصت بسیار خوبی برای شهر می‌دانیم.

وی با تأکید بر اینکه شورا و شهرداری بازگشت تمام مطالبات، املاک و اموال و مواردی را که خساراتی به بیت‌المال وارد شده مصرانه و بدون حاشیه‌سازی پیگیری می‌کند، گفت: تاکنون قسمتی از آن اعلام شده و در آینده‌ای نه چندان دور گزارشات کامل‌تر ارائه خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۳٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha