۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
وضعیت تأمین آرد برای نانوایی‌ها مطلوب نیست| مردم برای تهیه نان ساعت‌ها در صف می‌مانند
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

وضعیت تأمین آرد برای نانوایی‌ها مطلوب نیست| مردم برای تهیه نان ساعت‌ها در صف می‌مانند

بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس از وضعیت تأمین آرد برای نانوایی‌ها انتقاد کرد و گفت: متأسفانه مردم برای تهیه نان ساعت‌ها در صف می‌مانند.

به گزارش بازار، صدیف بدری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر اقتصاد و سرپرستان جهاد کشاورزی و صمت گفت: وضعیت تأمین آرد برای نانوایی‌ها در کشور به ویژه اردبیل مطلوب نیست و مردم برای تهیه نان ساعت‌ها در صف نانوایی منتظر می‌مانند و روزانه یک نفر از اعضای خانواده باید وقت خود را صرف تأمین نان برای خانواده کند؛ این کارها در شأن مردم نیست بنابراین ضروری است نسبت به حل سریع این مشکل اقدام شود.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور افزود: در آبان ماه سال گذشته به ما قول دادید که مشکل نان اردبیل را حل کنید اما متأسفانه هنوز در این رابطه اقدامی صورت نگرفته است.

وی با انتقاد از سوء مدیریت و عدم برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی که باعث ایجاد مشکل اساسی در تأمین مرغ در کشور به ویژه اردبیل شده است، ادامه داد: جای تأسف است که دولت در تأمین نان و مرغ اینگونه دچار سردرگمی شده است.

کد خبر: ۲۲۳٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha