۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

زنجان- ۵ عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان زنجان همزمان از عضویت در این اتاق استعفا کردند.

به گزارش بازار، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان همزمان از عضویت در این اتاقدر واکنش به آنچه ایجاد فضای رانتی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان و دخالت برخی مسئولان و نمایندگان و مهره چینی در هیئت رئیسه و خدشه دار شدن انتخابات و رقابت سالم عنوان می کنند از عضویت در اتاق بازرگانی استان زنجان استعفا دادند.

ادامه اختلافات ۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان را از ادامه حضور در جمع ۱۰ عضو دیگر منصرف کرده و آنها به صورت دسته جمعی و به دلیل آنچه که برگزاری ناسالم انتخابات هیئت رئیسه عنوان کرده‌اند از ادامه فعالیت در اتاق استعفا کرده‌اند.

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

بر این اساس این اعضا که عضو لیست اتاق توانمند استان زنجان و از لیست پیروز انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان هستند، افشین آشوری، ولی منصوری، سید علی حجازیان، سهند علی فلاحی و محسن حمیدی هستند.

بعد از انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در اسفند ماه جاری برخی اختلافات آغاز شد که منجر به استعفای این ۵ نفر شد.

شایان ذکر است، انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان ۲۰ اسفند ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور برگزار شد و منتخبان در چهار گروه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی با رای فعالان اقتصادی استان انتخاب شدند.

همچنین ۵ اردیبهشت، با ۸ رای اعضای هیئت نمایندگان صمد یوسفی اصل به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شد.

همچنین علیرضا آدمی به عنوان نایب رئیس اول و محمدرضا کردلو به عنوان نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند. حسین بازرگان هم به عنوان منشی هیئت رئیسه و علی شاهمرادی به عنوان خزانه دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند تا اعضای هیئت رئیسه اتاق را تشکیل دهند.

در بخش بازرگانی حسین بازرگانی، صمد یوسفی اصل، محسن حمیدی، ایرج تاج الدین و علیرضا حجازیان منتخبان این بخش بودند. در بخش صنعت نیز علیرضا آدمی، ایرج افشارنیا، حسین صنعان، غلامحسن حسن نژاد و سهندعلی فلاحی منتخبان بودند. در بخش معدن نیز ولی الله منصوری و وحید آذرگشسب به عنوان منتخبان این بخش شناخته شدند. در بخش کشاورزی نیز به ترتیب علی شاهمرادی، افشین آشوری و محمدرضا کردلو به عنوان منتخبان این بخش انتخاب شدند.

کد خبر: ۲۲۳٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha