۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
ارتباط بین واحدهای تولیدی و دانشگاه‌ها باید کاربردی‌تر شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

ارتباط بین واحدهای تولیدی و دانشگاه‌ها باید کاربردی‌تر شود

زنجان-یوسفی اصل،رئیس اتاق بازرگانی زنجان،گفت: ارتباط بین واحدهای تولیدی و دانشگاه‌ها باید کاربردی‌تر شود و اتاق بازرگانی زنجان این آمادگی را دارد تا نخبگان آماده به کار را به واحدهای تولیدی معرفی کند.

صمد یوسفی اصل در گفتگو با خبرنگار بازار به اینکه طرح بورسیه صنعتی در واحدهای اقتصادی از سوی اتاق بازرگانی زنجان به صورت جدی پیگیری می‌شود، اظهار کرد: بورسیه صنعتی در واحدهای اقتصادی یک طرح بسیار خوب می باشد که هم برای دانشجویان و هم برای واحدهای تولیدی و صنعتی یک پروژه برد برد است.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی متخصص در واحدهای تولیدی و صنعتی یک موضوع مهم و مشکل اغلب واحدهای تولیدی است که این طرح می تواند تا حدود زیادی در راستای رفع این مشکل موثر باشد،ابراز کرد: خوشبختانه دولت از این طرح استقبال کرده و ۸۰ درصد هزینه دانشجویان را در سال نخست متقبل می شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: این طرح زمینه حضور دانشجویان و آشنایی آنها با واحدهای صنعتی و تولیدی را نیز فراهم می‌کند.

یگانه فرد با تاکید بر اینکه ارتباط بین واحدهای تولیدی و دانشگاه‌ها باید کاربردی‌تر شود، ابراز کرد: اتاق بازرگانی زنجان این آمادگی را دارد تا نخبگان آماده به کار را به واحدهای تولیدی استان معرفی کند.

یوسفی اصل با تاکید بر اینکه طرح بورسیه صنعتی در واحدهای اقتصادی برای واحدهای تولیدی نیز مزایای تبلیغی داشته و موثر خواهد بود، بیان داشت: اتاق بازرگانی زنجان همکاری های لازم را در عملیاتی کردن و اجرای این طرح انجام خواهد داد.

کد خبر: ۲۲۳٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha