۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
فروش چند میلیونی شن و ماسه در مازندران| مسئولان: گرانی غیرقانونی است
بازار بررسی کرد؛

فروش چند میلیونی شن و ماسه در مازندران| مسئولان: گرانی غیرقانونی است

ساری- فروش هفت تا ۱۰ میلیون تومانی شن و ماسه و ایجاد بازار سیاه درحالیست که متولیان امر هر گونه افزایش نرخ را غیرقانونی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، سالانه بیش از ۲۰ میلیون مترمکعب شن و ماسه در مازندران مصرف می شود و افزایش نرخ آن سازندگان مسکن و مجریان پروژه های عمرانی دولتی و خصوصی را با چالش روبرو کرده است.

ماسه سایز ۰۴ در معدن به ازای هر تن بیش از ۲۲۵ هزار تومان و در خارج از آن توسط کامیونداران تا تنی ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

هرچند مسئولان امر افزایش و گرانی شن و ماسه را قبول ندارند اما به اعتقاد مردم و سازندگان مسکن فروش چند میلیونی نرخ شن و ماسه اجرای طرح ها را با مانع روبرو کرده است.

این درحالی است که معاون نظارت و بازرسی صمت مازندران با بیان این که افزایش نرخ شن و ماسه در مازندران مورد تائید نبوده و موضوع در کمیته تخصصی در حال بررسی است، در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طبق گزارش های دریافتی برخی از عاملین فروش شن و ماسه در استان به صورت خودسرانه مبادرت به افزایش قیمت شن و ماسه کردند که این افزایش قیمت کاملاً غیرقانونی بوده و برخورد قانونی با عاملان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: نرخ جدید این محصول در کمیته نرخ گذاری شن و ماسه استان مازندران در حال بررسی است و تاکنون هیچ گونه نرخ جدیدی اعلام نشده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی عاملان شن و ماسه باید تولیدات خود را تا زمان نهایی شدن قیمت جدید، با همان قیمت قبلی به دست مصرف کنندگان برسانند از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی شن و ماسه و دیگر کالاها و خدمات مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

کد خبر: ۲۲۳٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha