۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
 ۳۳ درصد برق آذربایجان غربی در بخش کشاورزی مصرف می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

۳۳ درصد برق آذربایجان غربی در بخش کشاورزی مصرف می شود

ارومیه - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ۳۳ درصد مصرف برق استان مربوط به مشترکان بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر سه شنبه تفاهم نامه همکاری مشترک مابین سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و شرکت توزیع نیروی برق استان در جهت کاهش مصرف برق در چاه های کشاورزی در ساعت پیک مصرف منعقد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در این مراسم که در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با اشاره به میزان مصرف برق استان به خصوص در بخش کشاورزی گفت: در فصل تابستان، ۳۳ درصد از مصرف برق استان مربوط به مشترکان بخش کشاورزی است که مقدار قابل توجهی به شمار می رود.

اکبر حسن بگلو ادامه داد: در صورتی که مشترکان برق استان، اصول ساده مدیریت مصرف را رعایت کنند، شاهد کاهش استفاده در ساعات اوج مصرف و به دنبال آن، کاهش خاموشی ها و تامین برق در مصارف گوناگون خواهیم بود.

وی از پرداخت پاداش به مشترکانی که همکاری لازم را با این شرکت داشته اند، خبر داد و گفت: طی سال گذشته یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دلیل همکاری در مدیریت مصرف برق در ساعت پیک به چهار هزار مشترک برق پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به مفاد تفاهم نامه منعقد شده نیز گفت: طبق این تفاهم نامه، بهای برق مصرفی صاحبان چاه های کشاورزی که در ساعات پیک مصرف یعنی از ساعت ۱۲ تا ۱۶ ظهر، پمپاژ و موتورهای های آب خود را خاموش کرده و در عوض آبیاری خود را به ساعات پایانی شب موکول کنند، رایگان محاسبه خواهد شد.

کد خبر: ۲۲٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha