۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
پروانه ساخت واحدهای تولیدی زنجان با ۸۰ درصد تخفیف صادر می شود
شهردار زنجان:

پروانه ساخت واحدهای تولیدی زنجان با ۸۰ درصد تخفیف صادر می شود

زنجان - شهردار زنجان از صدور پروانه ساخت واحدهای تولیدی زنجان با ۸۰ درصد تخفیف خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب ملایی یگانه ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل شهرداری زنجان، با بیان اینکه شهرداری زنجان برای ساخت و ساز و احداث بنا در واحدهای تولیدی همکاری لازم را دارد، گفت: در خصوص احداث بنا و طرح توسعه سایر واحدها نیز در صورت مراجعه و درخواست متقاضیان، آماده همکاری  هستیم.

وی اظهار کرد: پروانه ساخت آن در صورت اخذ موافقت اصولی، ظرف یک هفته صادر می‌شود و شهرداری در این زمینه نهایت همکاری را دارد. 

شهردار زنجان، با بیان اینکه شهرداری زنجان، آماده هرگونه مساعدت برای تحقق جهش تولید است، گفت:  مجوز بخشودگی برای یک واحد تولیدی که قبل از این لایحه، احداث بنا کرده و جریمه شده بود را نیز اخذ کردیم تا مانعی در مسیر راه تولید نباشد. 

یگانه تاکید کرد: بعد از نامگذاری جهش تولید، لایحه‌ای در ۱۱ فروردین سال جاری توسط شهرداری برای اِعمال تخفیف‌های مناسب به شورای اسلامی شهر ارائه شد تا شهرداری زنجان نیز سهمی در کمک به تحقق جهش تولید داشته باشد و در این زمینه شهرداری با برنامه ریزی وارد عرصه شد. 

وی افزود: شهرداری زنجان طبق این لایحه، پیشنهاد داده که در صورت درخواست مجوز احداث یا طرح توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی در داخل شهر به شرط اخذ موافقت اصولی سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین تکمیل و بهره‌برداری در سال ۹۹، تمام عوارض پروانه ساخت در داخل تراکم و سایر عوارض شامل ۸۰ درصد تخفیف داده خواهد شد. 

کد خبر: ۲۲٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha