۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
اصلاح نظام کارمزد یکی از اقدامات مثبت در شبکه بانکی است
عضو اتاق بازرگانی ایران:

اصلاح نظام کارمزد یکی از اقدامات مثبت در شبکه بانکی است

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: اصلاح نظام کارمزد می‌تواند بسیاری از هزینه‌های تجهیز و توسعه شبکه بانکی و به روزرسانی آنرا تامین کند.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، محمود تولایی، عضو هیات نمایندگی اتاق بازرگانی ایران در خصوص اصلاح نظام کارمزد بانک‌ها، اظهار داشت: بی تردید ارتقای کیفیت در هر سیستم و بخشی از اقتصاد به ویژه شبکه پرداخت بانکی نیازمند هزینه است که این هزینه می‌تواند از طریق مواردی همچون اصلاح نظام کارمزد تامین و انجام شود. البته این بدان معنا نیست که این موضوع به تدریج در طول زمان به هزینه و درآمد جاری بدل شود و تجهیزو توسعه‌ای را در شبکه و سیستم بانکی در بر نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نظام بانکداری ایران باید با بانکداری جهان هماهنگ شود، گفت: اصلاح نظام کارمزد و حتی ارائه خدمات بانکی ویژه می‌تواند بخش اعظمی از هزینه‌های به روزکردن شبکه‌های پرداخت را فراهم کند و بانک‌ها باید مثل همه جای دنیا بابت خدمات خود هزینه دریافت تا سرویس‌دهی خود را کیفی‌تر کنند.

رئیس اتاق بازرگانی کاشان تصریح کرد: درست است که در شرایط حاضر، بانکداری ایران از نظر ارائه خدمات با بانکداری دنیا تفاوت دارد؛ اما بانک‌ها می‌توانند به عنوان بنگاه اقتصادی، خود را به دانش روز دنیا نزدیک و تجهیز کنند و با برخورداری از حس رقابت پذیری، بهترین و متنوع ترین سرویس را به مشتریان خود ارائه دهند. مطمئنا در این صورت می توان گفت اصلاح نظام کارمزد بانکی یکی از اقدامات مثبت در شبکه بانکی است.

وی افزود: نظام بانکداری کشور با توسعه زیرساخت‌ها و مدرن‌سازی می‌تواند به خوبی رشد کند و خدمات بهتری را به متقاضیان و به خصوص فعالان اقتصادی ارایه کند. سیاست دولت سیزدهم حمایت از بخش تولید و صادرات است از همین رو با تحول در نظام بانکی و تسهیل در فعالیت‌های بانکی، می‌توان به دستاوردهای خوبی رسید.

کد خبر: ۲۲۲٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha