۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
افزایش ۷۰ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد

افزایش ۷۰ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد.

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر همزمان با گرامیداشت هجدهمین سالگرد تأسیس صندوق، گفت: افزایش ۷۰ درصدی بودجه صندوق در سال جدید نشان از همت و توجه ویژه دولت به جامعه هدف است.

مرتضوی، برگزاری گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را ابداعی نو و خلاقانه برای تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: نظام جامع تامین اجتماعی به خصوص برای روستائیان و عشایر و کشاورزان از حقوق مردم است که نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو تأسیس بر این موضوع اهتمام ویژه‌ای نهاد.

مرتضوی نظام تامین اجتماعی در کشور را یکی از نظام‌های پیشرفته در دنیا بر مبنای آمارهای بین المللی دانست و گفت: امروزه نرخ امید به زندگی برای مردان ۷۶ و برای بانوان ۷۸ سال است که نشان از توجه به نظام سلامت و تغذیه است.

وی ادامه داد: حلقه مفقوده‌ای وجود داشت در زمینه بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر که از چند سال قبل توجه ویژه‌ای صورت گرفته و بر اساس گزارش‌های ارائه شده نزدیک به بیش از یک میلیون و ششصد بیمه شده با ضریب پشتیبانی خوب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لازم است که با همت مدیران و تصمیم گیری درست، سرمایه گذاری درستی برای افزایش سرمایه و حفظ، افزایش سرمایه‌ها و صیانت از منابع صندوق داشته باشند. در پایان این مراسم به کارگزاران برتر استانی لوح تقدیر برسم یاد بود اعطا شد و از برخی مستمری بگیران صندوق نیز تجلیل شد.

کد خبر: ۲۲۲٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha