۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
۱۳ پالایشگاه مجتمع پارس جنوبی به فناوری‌های نوین و بروز مجهز شدند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

۱۳ پالایشگاه مجتمع پارس جنوبی به فناوری‌های نوین و بروز مجهز شدند

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تمام پالایشگاه‌های ۱۳ گانه پارس جنوبی را به فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان و بروز مجهز کرده‌ایم.

احمد باهوش در حاشیه بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: این مجتمع در راستای تحقق شعار سال و افزایش تولید گاز و سایر محصولات پالایشگاهی، از تمام توان و ظرفیت موجود بهره برده و اقدامات متنوعی انجام داده‌ایم.

وی افزود: اکنون متخصصان داخلی، توانمند شده‌اند و با ایده‌های جدید و نوین، مسیر رشد و توسعه بیشتر را فراهم کرده‌اند و باید این مسیر ادامه یابد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: نوسازی و بهسازی قطعات و تجهیزات پارس جنوبی نیز از اقدامات موثری است که در راستای بهینه‌سازی پالایشگاه‌ها محقق شده است.

باهوش تصریح کرد: تمام پالایشگاه‌های ۱۳ گانه پارس جنوبی را به فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان مجهز کرده‌ایم و به سطح استاندارد بین‌المللی ارتقا یافته‌اند که امیدوارم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها با کیفیت مطلوب و بدون قطعی گاز و با روند تولید حداکثری تداوم دارد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به اینکه ۷۴ درصد گاز کشور در این مجتمع تولید و فرآورش و شیرین‌سازی می‌شود، این مجتمع در تامین سبد انرژی کشور نقش غیر قابل انکاری دارد.

باهوش یادآور شد: حمایت از سازندگان داخلی بویژه شرکت‌های دانش بنیان و فناور در دستور کار مدیران مجتمع است و در یکسال اخیر حدود ۵ هزار قطعه مهم پالایشگاهی از طریق این شرکت‌ها تولید و خریداری و در مجتمع مورد استفاده قرار گرفت.

کد خبر: ۲۲۲٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فرشاد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      خدا قوت انشاالله توفیق زیارت شما به زودی شامل حال بنده بشه جناب مهندس باهوش