۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
دولت از تصدی گری در اقتصاد صرف نظر کند
مدیرعامل شرکت پارس ایده سبز:

دولت از تصدی گری در اقتصاد صرف نظر کند

گرگان- قدیمی، مدیرعامل شرکت پارس ایده سبز با بیان اینکه دولت باید از تصدی گری در اقتصاد صرف نظر کند، گفت: به نظرم باید در حوزه قوانین اصلاحاتی صورت بگیرد.

منصور قدیمی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه دولت باید دست ازتصدی گری بردارد و صرفا به نظارت بپردازد، اظهار کرد: متاسفانه دولت بخش خصوصی را ناتوان می بیند.

مدیرعامل شرکت پارس ایده سبز با بیان اینکه بخش اعظمی از اقتصاد کشور دولتی است، اظهار کرد: متاسفانه دولت بیشتر در زمینه تصدی گری مشغول است درحالیکه این اصلا برای اقتصاد خوب نیست.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید دست ازتصدی گری بردارد و صرفا به نظارت بپردازد، افزود: دولت بخش خصوصی را ناتوان می بیند در حالیکه آنها فقط نیاز به بسترسازی دارند و زیرساخت ها باید برایشان فراهم شود ضمن اینکه در حوزه قوانین هم باید اصلاحاتی صورت بگیرد.

او ادامه داد: اقتصاد یک موجود زنده است که خودش نیازهای خودش را تامین کرده و خودش را ترمیم می کند اما دولت بی توجه به این موضوع اصرار به نظارت و تصدی گری دارد.

این فعال اقتصادی خاطر نشان کرد: دولت مدام به فکر تشکیل سازمانی برای نظارت است؛ به نظرم به جای این کارها باید به اقتصاد اعتماد کند و بسترهای آن را فراهم کند.

وی با بیان این نکته که واحدهای تولیدی در مطالبه گری ضعیف شدند، افزود: از آنجاییکه نهادهای دولتی ضعیف هستند زیرشاخه ها هم به درستی تعریف نشده و به این ترتیب تشکل های غیردولتی هم ضعیف می مانند.

کد خبر: ۲۲۲٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha