۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
قیمت نان فانتزی ۲۰ درصد گران شد| مشکل در تامین مواد اولیه
رئیس اتحادیه نان های فانتزی تهران در گفتگو با بازار:

قیمت نان فانتزی ۲۰ درصد گران شد| مشکل در تامین مواد اولیه

تهران- کرمی رئیس اتحادیه نان فانتزی تهران گفت: افزایش ناگهانی نرخ ارز، هزینه دستمزد، مواد اولیه و خدمات دولتی باعث شد تا شاهد افزایش ۲۰ درصدی قیمت نان فانتزی باشیم.

محمد جواد کرمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در رسته تولید کنندگان نان های فانتزی بزرگترین مشکل تامین مواد اولیه است، تاکید کرد: همه مواد اولیه نان فانتزی از داخل کشور تامین می شود اما کارخانجات محصولات خود را دپو کرده و سپس با واسطه قرار دادن دلالان با سود ۱۰۰ درصدی می فروشند.

وی با بیان اینکه صادرات بی رویه باعث کمبود مواد مورد نیاز فانتزی پز ها می شود، افزود: افزایش ناگهانی نرخ ارز، هزینه دستمزد، مواد اولیه و خدمات دولتی باعث شد تا شاهد افزایش قیمت تا ۲۰ درصد در این حوزه باشیم.

رئیس اتحادیه نان های فانتزی تهران با انتقاد از عدم نظارت بر توزیع مواد اولیه گفت: این موضوع تنها نان فانتزی را درگیر نکرده بلکه در بخش تامین خمیر مایه نانوایان سنتی نیز این مشکل وجود دارد.

کرمی بیان اینکه مالیات های سنگین و ارائه برگه های تشخیص های بالا، با درآمد تولیدکنندگان مغایرت دارد گفت: در صورتی که مسئولان در این زمینه تغییر رویه دهند، هزینه های تولید نیز کاهش یافته و محصول ارزان تر می شود.

کد خبر: ۲۲۲٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha