۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
سرپرست جدید روابط عمومی سازمان راهداری و  و حمل‌ و نقل جاده‌ای منصوب شد

سرپرست جدید روابط عمومی سازمان راهداری و و حمل‌ و نقل جاده‌ای منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، «بهزاد راجی» به عنوان سرپرست روابط عمومی این سازمان منصوب شد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی طی حکمی بهزاد راجی را به‌ عنوان سرپرست روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای منصوب کرد.

در مراسمی که با حضور اعضای هیات عامل، جمعی از مدیران سازمان و مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای و همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان گفت: افتخار من این است که بخشی از سابقه خدمتی خود را در حوزه روابط عمومی سپری کرده‌ام.
وی روابط عمومی را کاری دشوار، طاقت فرسا و پرمسئولیت توصیف کرد و افزود: به سهم خود از زحمات تمامی همکارانم در روابط عمومی سازمان تقدیر و تشکر می‌کنم، همچنین از تلاش‌های آقای فخاران طی تصدی مدیریت روابط عمومی و حضور پررنگ روابط عمومی در امور مختلف با وجود مسئولیت‌ها و حجم بالای فعالیت‌های سازمان قدردانی می‌کنم.
وی ابراز امیدواری کرد آقای راجی مدیر روابط عمومی با انرژی و توان و سوابق موثر خود و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت تبیین مسئولیت‌های سازمان و ارائه طرح‌های نو به نحوی تاثیرگذار عمل کند.
امانی ضرورت تبیین جایگاه و مسئولیت‌ها و فعالیت‌های سازمان به مردم را یادآور شد و گفت:
باید با پرهیز از روزمرگی و با ارائه طرحهای جدید و نو به دنبال اثرگذاری و همچنین به تصویر کشیدن زحمات و خدمات رانندگان و راهداران شریف و تلاشگر باشیم.

بر اساس این گزارش در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات منصور فخاران طی مدت تصدی مدیریت روابط عمومی تقدیر شد و با ابلاغ حکم، بهزاد راجی به عنوان مشاور ریاست و سرپرست دفتر روابط‌عمومی سازمان معرفی شد.

گفتنی است بهزاد راجی مشاور ریاست و سرپرست دفتر روابط‌عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، سوابق مدیریتی در شهرداری تهران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و دیوان محاسبات کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر: ۲۲۲٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha