۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
برخلاف وعده مسئولان؛ دومین سامانه فرود دقیق در فرودگاه امام نصب نشده است
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی:

برخلاف وعده مسئولان؛ دومین سامانه فرود دقیق در فرودگاه امام نصب نشده است

چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: دومین سامانه فرود دقیق این فرودگاه هنوز نصب نشده است.

به گزارش بازار، سعید چلندری گفت: سامانه فرود دقیق (ILS) در شرکت فرودگاه‌های کشور است که از ۶ تا ۷ ماه قبل در حال پیگیری برای نصب دومین سامانه فرود دقیق در فرودگاه امام خمینی هستیم با اینکه دغدغه و نگرانی خود را نیز به سازمان هواپیمایی کشوری و سایر مراجع ذیصلاح اعلام کرده ایم.

وی با بیان اینکه متاسفانه تا امروز، بخش باقی مانده قطعات سامانه ils برای نصب ارسال نشده است افزود: فرودگاه امام خمینی آمادگی نصب این سامانه را دارد و نیازی به کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای نصب ندارد و می‌تواند از بخش خصوصی در این زمینه کمک بگیرد.

وی افزود: بخشی از قطعات در شرکت فرودگاه‌ها قرار دارد و اگر کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها فرصت یا توانایی نصب آن را ندارند فرودگاه امام خود متقبل نصب و تکمیل سامانه می‌شود.

گفتنی است پیشتر و در تاریخ ۲۶ فروردین ماه، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفته بود کارشناسان ما در حال حاضر در فرودگاه‌های اهواز و بندر عباس در حال انجام کار هستند و در فرودگاه امام خمینی نیز پس از اتمام اقدامات زیر ساختی، مراحل نصب دومین سامانه فرود دقیق تا یک ماه آینده صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۲۲۲٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha