۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
امیدواریم درباره موضع حق‌آبه رودخانه هیرمند فرصت‌سوزی نشود
نماینده مردم زابل و زهک در مجلس:

امیدواریم درباره موضع حق‌آبه رودخانه هیرمند فرصت‌سوزی نشود

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس ضمن تقدیر و تشکر از موضع‌گیری مقتدرانه رئیس جمهور و رئیس مجلس درباره حق‌آبه رودخانه هیرمند گفت: امیدواریم دستورات داده شده در این بخش زمینه اجرایی به خود بگیرد.

به گزارش بازار، حبیب اله دهمرده در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: از موضع‌گیری مقتدرانه رئیس‌جمهور درباره حق‌آبه رودخانه هیرمند و جناب آقای قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: آقای رئیس جمهور از تقسیم کار جنابعالی درباره دادن دستور ویژه به آقای شمخانی و وزیر نیرو کمال تشکر را دارم و امیدوارم این موارد زمینه اجرایی و عملیاتی به خود گرفته و فرصت‌سوزی نشود.

کد خبر: ۲۲۱٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      4 4
      نمایندگان زابل آقای ریس جمهور را راه کار بده را راهنمایی کردن نباید ما همسایه که از گوشت و پوست ما است به جنگ تهدید کنیم خود آقای دهمرده نصف فامیل ایشان در افغانستان است آب را مردم افغانستان بدون مردم سیستان هیچ وقت نخواهد خورد چرا که یک برادر در ایران و یکی دیگه در افغانستان است باید از راه سازنده و مفید باهم. تفاهم کنیم ان شاالله به زودی آب خواهد آمده برف تازه در افغانستان آب میشه و اب به سیستان خواهد رسید گرهی برادر افغانی مارا گرفتن آتیش زدن ما این ظلم محکوم میکنیم اینها از دست همین طالبان فرار کردن در کنار ما شهید شدن
    • وحید IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 0
      طالبان نماینده افغانستان نیس.اگه طالبها میگن حاکمان افغانی هستن اسلحه هاشون رو بذارن زمین یه همه پرسی بکنن.مردم افغانستان گروگان طالبان هستن.در مورد آب نباید باج به طالبان بدن برای اینکه تکرار خواهد شد در همه مسائل.
    • 132ق IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      باید سد کجکی و کمالخان را کلا منفجر کنیم به خودشان پول بدهیم ادن کار را میکنند و گرنه از آب خبری نیست
    • محمدی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      حقابه را باید از راه های قانونی دنبال کرد ولی صحبت این است که ده ها میلیارد متر مکعب آب از بارش های پدید آمده در کشور خودمان، با عنوان سیل بدون استفاده و با ایجاد خسارت فراوان از کشور خارج می شود، در صورتیکه آن را مهار و ذخیره کنیم می توان در زمان و مکان مناسب از آن استفاده کرد. برای نمونه اگر سیل بزرگ خوزستان و لرستان که چند سال پیش اتفاق افتاد توانسته بودیم مهار و ذخیره کنیم، خسارت سیل در آن زمان نداشته و اکنون شرایط آبی بهتری داشتیم.