۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
۱۳۷ طرح مخابرات در خراسان شمالی افتتاح شد | توسعه اینترنت فیبر خانگی و روستایی
با حضور مدیرعامل مخابرات؛

۱۳۷ طرح مخابرات در خراسان شمالی افتتاح شد | توسعه اینترنت فیبر خانگی و روستایی

بجنورد- طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، استاندار خراسان شمالی و دیگر مسئولان، ۱۳۷ طرح حوزه ارتباطات سیار و مخابرات به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، آئین افتتاح همزمان و متمرکز ۱۳۷ پروژه مخابرات و ارتباطات سیار در استان خراسان شمالی، صبح شنبه با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی سالن جلسات استانداری، برگزار شد.

به گفته مسئولان شرکت مخابرات، ارتقای کیفیت اینترنت و به خصوص دسترسی به ارتباطات سیار در روستاها، محورهای طرح های افتتاح شده امروز با حضور مدیرعامل مخابرات ایران در استان خراسان شمالی است.

افتتاح ۹۳ میلیارد تومان پروژه

مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ضمن بیان اینکه برای این ۱۳۷ پروژه ۹۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: توسعه اینترنت پر سرعت، فیبر نوری و توسعه اینترنت بسیار پرسرعت در زمره طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

سلطانی با بیان اینکه ارتقای کیفیت و کمیت خدمت رسانی ارتباطات سیار و اینترنت پرسرعت به خصوص در روستاها، محور این طرح ها محسوب می شود، ابراز داشت: ۲۸ طرح حوزه ارتباطات سیار و مخابرات با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان امروز در مرکز استان خراسان شمالی یعنی شهرستان بجنورد به بهره برداری رسید.

طرح راه اندازی نقاط جدید APSL و توسعه اینترنت فیبر خانگی اینترنت به بهره برداری رسید

وی با بیان اینکه ۲۹ پروژه در حوزه ارتباطات زیرساخت و مخابرات امروز به صورت متمرکز و همزمان در شهرستان مانه و سملقان، ۲۴ طرح در راز و جرگلان، ۲۱ طرح در اسفراین و ۱۷ طرح نیز در شیروان افتتاح می شود، افزود: در فاروج ۹ طرح و در شهرستان های جاجرم، گرمه و بام و صفی‌آباد مجموعاً ۹ طرح مورد بهره برداری قرار گرفت.

طرح توسعه کافو نوری

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی طرح توسعه کافو نوری شهری یکی از طرح هایی است که امروز با حضور مدیرعامل مخابرات کشور در بجنورد، به بهره برداری رسید و هدف آن ارتقای کیفیت فیبر نوری و خدمات مخابرات و اینترنت است.

رسول اصغر پور که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، بیان داشت: امروز با حضور مدیرعامل مخابرات همچنین شاهد بهره برداری از طرح راه اندازی نقاط جدید APSL و توسعه اینترنت فیبر خانگی اینترنت بودیم که می‌تواند در سرعت و کیفیت اینترنت استان موثر باشد.

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت همراه اول و توسعه فیبر نوری روستایی

وی توسعه اینترنت بسیار پرسرعت VDSL در شهرستان های خراسان شمالی را دیگر طرح مهم افتتاح شده با حضور مدیرعامل مخابرات در این استان دانست و گفت: با افتتاح این طرح ها در کنار توسعه فیبر نوری، توسعه ارتباطات فیبر نوری در ارگان ها و ادارات استان خراسان شمالی و همچنین توسعه شبکه کابل تلفن ثابت را نیز شاهد هستیم.

به گفته مدیرعامل مخابرات استان خراسان شمالی، راه اندازی اینترنت پرسرعت همراه اول و توسعه فیبر نوری روستایی در این استان در زمره دیگر طرح های افتتاح شده محسوب می شوند.

کد خبر: ۲۲۱٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha