۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
 حذف چاله‌های معابر تبریز تا نیمه نخست امسال
شهردار تبریز خبر داد؛

حذف چاله‌های معابر تبریز تا نیمه نخست امسال

تبریز- شهردار تبریز از آغاز نهضت آسفالت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در نهضت آسفالت شعارمان این است که هیچ چاله‌ای در معابر چهار متری و شش متری وجود نخواهد داشت.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۲ برگزار شد، اظهار کرد: زمان محدودی داریم و تا پایان شهریور هیچ گونه چاله‌ای در معابر شهری وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امیدوارم با تحقق این شعار، شاهد رضایتمندی مردم باشیم، افزود: شهرداران نواحی باید مشکلات آسفالت محلات را احصا و به معاونت عمرانی معرفی کنند چرا که ارزیابی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری، رفع مشکلات محله‌ای است.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جلوگیری از سد معبر در جاده ائل‌گلی باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین نورپردازی مسیر جاده ائل گلی نیز باید در دستور کار باشد تا مهمانان شهر و هم شهروندان از آن استفاده کنند.

شهردار تبریز در خصوص ارتباط با مدارس نیز تصریح کرد: یکی از وظایف شهرداران ناحیه، ارتباط با هیأت امنای مساجد و مدیران مدارس است که می‌تواند در برنامه ریزی آتی کمک حال ما باشد. در حوزه سلامت باید برنامه ویژه داشته باشیم و تنها مدارس دولتی مد نظر ما قرار دارد که در حوزه سلامت و ورزش برنامه‌هایی برای این مدارس داریم.

هوشیار در پایان یادآور شد: موضوع رفع تکدی‌گری نیازمند اکیپ ویژه است چراکه ۹۰ درصد آنها تبریزی نیستند و باید به صورت جدی با این موضوع برخورد شود.

کد خبر: ۲۲۱٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha