۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
۷۰ واحد کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان احداث می‌شوند
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سمنان در گفتگو با بازار:

۷۰ واحد کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان احداث می‌شوند

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بالغ بر ۷۰ واحد کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان احداث خواهد شد.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بالغ بر ۷۰ واحد کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان احداث خواهد شد، تاکید کرد: ۲۴ واحد کارگاهی دانش‌بنیان با مساحت کل سه هزار و ۳۶۰ مترمربع در شهرک صنعتی سمنان در حال احداث است.

وی با اشاره به تکمیل ۱۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی گرمسار، بیان کرد: پننج واحد کارگاهی دیگر با مساحت بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع در این شهرک صنعتی در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: پروژه ۷ واحد سوله کارگاهی شهرک صنعتی دامغان و ۱۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی سرخه از دیگر پروژه‌های این شرکت در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال جوانان استان است.

باقری با اشاره به برنامه ساخت ۱۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی شاهرود، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در نظر دارد ۱۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی ایوانکی احداث کند همچنین باید تاکید کرد اولویت واگذاری این کارگاه‌ها که عملیات اجرایی برخی از آن‌ها نیز آغاز شده، واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی با اشاره به مشوق‌ها برای شرکت‌های فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی، بیان کرد: امید است این شرکت‌ها بتوانند با استفاده از زیرساخت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی استان به تولید تجاری برسند.

کد خبر: ۲۲۱٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha